آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۲
شهرستان ها
۷

بنیاد مستضعفان مدارس قلعه گنج را تجهیز کرد

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان معین اقتصادی قلعه گنج 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به تجهیز مدارس این شهرستان کمک کرد.

مسئول دفتر فرهنگی، آموزشی و ورزشی بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان برای تکمیل امکانات و تجهیزات آموزشی مدارس این شهرستان 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرد.

محسن افشارمنش افزود: تعداد 127 دستگاه کولر گازی، 100 دستگاه رایانه، پنج دستگاه ویدئو پروژکتور، 30 دستگاه آب سردکن، 30 مخزن ذخیره آب و 30 دستگاه پمپ آب خریداری و در حال تحویل به مدارس شهری و روستایی قلعه گنج است.

وی همچنین از اهدای بسته های لوازم التحریر به ارزش هر بسته 220 هزار تومان برای هفت هزار و 367 دانش آموز ممتاز در مدارس قلعه گنج خبر داد و افزود: این بسته ها بین دانش آموزان مدارس روستاهای قلعه گنج توزیع شده و در مدارس حوزه شهری نیز در حال توزیع است.

افشارمنش اظهار داشت: احداث حصار و دیوار چندین مدرسه روستایی که در حاشیه جاده قرار دارند در دستور کار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گرفته است. تعداد 17 هزار دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی قلعه گنج امسال به کلاس درس رفته اند که از این تعداد هفت هزار و 800 نفر پسر و 9 هزار و 200 نفر دختر هستند.

قلعه گنج با 85 هزار نفر جمعیت در فاصله 450 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.