آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۲
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

یادبود شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی

شهیدی که از آیت الله بهجت نوید شهادت گرفت

شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی، یکی از جوانان غیور و پرشور خمینی شهر بود که 10 دی سال 1394 در نبرد با تکفیری ها و داعشی ها در جبهه های سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسید.

آن طور که همسر شهید کاظمی تعریف می کند، این شهید درباره پیش بینی آیت الله بهجت از شهادتش گفته بود: «من قبل از ازدواج، زمانی که درس طلبگی می خواندم، خواب عجیبی دیدم. رفتم خدمت آیت الله ناصری و خواب را برای ایشان تعریف کردم. ایشان از من خواستند که در محضر آیت الله بهجت حاضر شوم و خواب را برای وی تعریف کنم. وقتی به حضور آیت الله بهجت رسیدم، نوید شهادتم را از ایشان گرفتم.» البته او هیچ گاه خواب خود را برای هیچ فرد دیگری تعریف نکرد و این معما با شهادت وی مکتوم ماند.

شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی در وصیت نامه اش نوشته بود: همیشه حق و باطل در پیکار و جنگند و در همه حال حق را بگویید و عمل کنید و از باطل رویگردان باشید. این اصل بصیرت است که باید در خود تقویت کنید تا این دو مخلوط نشوند و فتنه به وجود نیاید. در فتنه های آخر الزمان و فتنه های سال 78 و 88 با اینکه افراد خوبی نیز بوده اند ولی به دلیل عدم بصیرت گمراه می شوند و خود را از صف مردم و ولی فقیه جدا می کنند و تنها گمراهی و حقارت نصیب آنها می شود.