آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۸
ورزش
۴

کاش آزادی دیگر خالی نباشد

برد پرسپولیس در ورزشگاه خاموش

حسین خلیلی

 در روزی که ورزشگاه آزادی به دلیل تصمیم کمیته انضباطی و محرومیت پرسپولیس از همراهی هوادارانش کاملا خاموش بود و محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس و محمود شیعی، مدیرعامل پیکان در کنار هم و در کنار چند تماشاگر خاص از جمله سعید راد بازیگر سینما، بازی را از جایگاه ویژه می دیدند، پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک پیکان را شکست داد.

بازی با چند حمله پرسپولیس آغاز شد و مهدی ترابی در دقیقه 19 اولین گل بازی را به ثمر رساند. این گل در دقیقه 36 توسط سعید واسعی پاسخ داده شد تا نیمه اول با تساوی یک - یک تمام شود.

در نیمه دوم، سرمای حاکم بر سکوهای خالی، بیشتر از نیمه اول به زمین بازی سرایت کرد و بازی کسل کننده دو تیم، تا دقیقه 82 یعنی گل احمد نوراللهی برای پرسپولیس ادامه داشت. یک دقیقه بعد از این گل مهدی عبدی بازیکن جوان پرسپولیس با خطایی خطرناک کارت قرمز گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا این دو مورد تنها نکات قابل ذکر نیمه دوم باشند. پرسپولیس با 3 امتیاز این بازی 12 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رفت.     

گابریل کالدرون در این بازی هم به اصرار عجیب خود برای استفاده از جونیور براندائو بازیکن برزیلی و بی کیفیت تیمش ادامه داد تا او همچنان روی اعصاب هواداران پرسپولیس پیاده روی کند.

دیروز دو دیدار دیگر هم در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر برگزار شد. در تبریز تیم فولاد موفق شد 3 امتیاز فوق العاده حساس به دست آورد و ماشین سازی تبریز را در ورزشگاه بنیان دیزل شکست دهد. گل های فولاد در دقایق 17 (ایوب والی)، 35 (احمد عبدا... زاده) و 45 (ایوب والی) به ثمر رسید و میزبان هم در دقایق 15 (احمدرضا زنده روح - پنالتی) و 25 (سامان نریمان جهان) به گل رسید.

در دربی جنوبی ها هم پارس جنوبی از شهر جم در استان بوشهر میزبان صنعت نفت آبادان از استان خوزستان بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.