آرشیو دو‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۸
ورزش
۴

سرمربی استقلال حتما باید سایپا را ببرد

استرا در وضعیت «نارنجی»

استقلال تهران باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مهمانی سایپا برود. این تصمیمی بود که دیروز گرفته شد.  ابتدا قرار بود این بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود؛ اما دبیر هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد این ورزشگاه به دلیل تعمیرات نمی تواند از این بازی پذیرایی کند. البته گفته شده بدهی سایپا و تسویه نشدن این بدهی، دلیل اصلی برگزارشدن بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس بود. بعد از تلاطم های فراوان و کشمکش های بسیار، سرانجام قرار شد این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود و عصر دیروز هم اعلام کردند بازی دوباره  به ورزشگاه شهدای شهرقدس منتقل شده است!

این مسابقه می تواند استقلال را به آرامش برساند. آبی ها با وجود عبور از دومرحله جام حذفی هنوز آن نمایش مطلوب را به چشم هواداران نیاورده اند و ریتم و هارمونی لازم در این تیم دیده نمی شود. البته بخشی از این مشکلات به آندره آ استراماچونی مربوط بوده و بخشی از آن هم متوجه مدیریت باشگاه است.

 استراماچونی: بازیکنان بی نظم در تیم جایی ندارند

استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر هر بازیکنی در نظم و انضباط تیمی ما حضور نداشته باشد من باز هم تصمیمی را می گیرم که در مورد دشتی گرفتم. دست من خالی بود؛ اما دشتی را بیرون گذاشتم چون بازیکنان بی نظم جایی در تیم ما ندارند.

او درباره بازی با سایپا گفت: سایپا تیم خوبی است و یک روز هم بیشتر از ما استراحت داشت. همه می دانند اگر در نیمه اول گل بزنیم می توانیم با اختلاف سه گل پیروز شویم. ما باید پیشرفت کنیم و از اشتباه های گذشته درس بگیریم.

 صادقی: استقلال فوتبال بازی می کند

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما تیم جوانی هستیم که مقابل تیم های بزرگ انگیزه زیادی داریم و امروز هم همین گونه بازی می کنیم. امیدواریم همه از بازی لذت ببرند. استقلال تیمی است که روی زمین، فوتبال زیبایی ارائه می کند و اصرار دارد بازی را از عقب به وسیله مدافعانش آغاز کند. ما بازی سختی مقابل این تیم داریم.

 بازی های دیگر

امروز چهار مسابقه دیگر هم برگزار می شود. نساجی در قائمشهر از تراکتور پذیرایی می کند، گل گهر در مسابقه ای سخت، اولین امتحانش را با مجید جلالی می دهد، ذوب آهن در دیداری دشوار برابر شهر خودرو بازی می کند و نفت مسجد سلیمان هم پذیرای شاهین شهرداری بوشهر است.