آرشیو دو‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۸
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰
دنگ

کارهای تازه از حسین زمان

مرداد امسال بعد از 17 سال دوری از صحنه، حسین زمان در برج میلاد روی صحنه رفت. حالا او در گفت وگو با هنرآنلاین گفته که قصد دارد بعد از سوگواری ماه صفر به شهرستان های کشور سفر کند و کنسرت هایی در شهرهای مختلف ایران از جمله کیش، ساری، ارومیه، شیراز داشته باشد، اما این تمام کاری نیست که زمان قصد انجامش را دارد.

او گفته قصد دارد کنسرت بعدی اش در تهران را در تالار وحدت به صحنه ببرد چون سیستم صوتی سالن های برج میلاد از کیفیت لازم برخوردار نیست و البته سالن هایی مانند مرکز همایش های برج میلاد هزینه های زیادی دارند و چاره ای نمی ماند جز بالا بردن قیمت بلیت ها.

همچنین زمان، مشغول آماده سازی سه قطعه جدید است که به زودی در فضای مجازی منتشر خواهند شد.

 این خواننده درباره این قطعات توضیح داده: ضبط آنها را از مدت ها پیش شروع کردیم، اما نتوانستیم برای کنسرت تهران آماده کنیم. فضای این قطعات عاشقانه - عرفانی است. ترانه سرایی عمدتا بر عهده داوود رحمت الهی است و ساخت موسیقی این قطعات را هم دکتر محمدرضا چراغعلی و آقای رادین انجام داده اند.

زمان موزیک ویدئو قطعه «دوراهی» را نیز آماده انتشار دارد و پیگیر برگزاری کنسرت خیابانی است و بر همین اساس جلسه ای را با اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار کرده و گویا قول های مساعدی نیز دریافت کرده است. او تمایل دارد این کنسرت را در جنوب تهران برگزار کند چرا که معتقد است، مردم این منطقه عشق و علاقه خاصی به موسیقی دارند اما با قیمت های وحشتناک بلیت های کنسرت نمی توانند فرصت حضور پیدا کنند.