آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۸۷
حوادث
۱۲

حبس و شلاق مجازات تعرض به پسر همسایه

گروه حوادث: پسر شرور که با ربودن کودک همسایه وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری به 8 سال حبس و 100 ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش خبرنگار «ایران»، اوایل امسال مردی با مراجعه به پلیس از ربودن پسر 10 ساله اش و آزار و اذیت وی از سوی جوان همسایه خبر داد. پسر این مرد نیز به کارآگاهان پلیس گفت که پسر جوان به بهانه نشان دادن یک حیوان خانگی او را به داخل خانه شان برده و آزار داده است. بدین ترتیب متهم دستگیر و در بازجویی ها منکر ادعای این پدر و پسر شد اما وقتی کارشناسان پزشکی قانونی آزار پسر بچه را تایید کردند متهم مجبور به اعتراف شد. در حالی که پرونده برای رسیدگی به اتهام وی به شعبه هفتم دادگاه کیفری فرستاده شده بود مادر متهم با مراجعه به دادگاه گفت: پسر من بیمار روانی است و کارهایی که مرتکب می شود به خاطر بیماری اوست.

با توجه به اظهارات این زن، قضات دادگاه متهم را برای انجام آزمایش های روانی به پزشکی قانونی فرستادند و پزشکان بیماری روانی او را تایید کردند اما قضات این موضوع را رافع مسئولیت کیفری متهم ندانستند و پس از محاکمه وی را به اتهام آدم ربایی به 8 سال حبس و به خاطر کودک آزاری به 100 ضربه شلاق محکوم کردند.