آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۳
ورزشی
۹

تهران میزبان جام جهانی کشتی فرنگی 2019

پس از آنکه فدراسیون کشتی اعلام کرد اتحادیه جهانی مخالف میزبانی ماهشهر از رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی است، تهران رسما به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.

حسن رنگرز در این باره اظهار کرد: به دلیل آماده نبودن زیرساخت های لازم متناسب با نظر اتحادیه جهانی کشتی و نبود پرواز مستقیم برای تیم های خارجی جهت حضور در ماهشهر، در نهایت تهران به عنوان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی انتخاب شد و این رقابت ها را میزبانی خواهد کرد.

اما انتقال میزبانی از ماهشهر به تهران اعتراض سرپرست پیشین فدراسیون کشتی را به دبنال داشت تا جایی که او گفت: چرا فدراسیون یک ماه بعد از گرفتن پول برگزاری مسابقات از خوزستانی ها، موضوع جابه جایی محل برگزاری جام جهانی را مطرح کرد؟

بنی تمیم در گفت و گویی اظهار داشت: سوال من این است که چرا فدراسیون کشتی یک ماه بعد از گرفتن پول برگزاری مسابقات از خوزستانی ها، موضوع جابه جایی شهر محل برگزاری جام جهانی را مطرح کرد؟ تاریخ امضای تفاهم نامه طبق اعلام اتحادیه توسط آقای دبیر، 6 شهریور ماه 98 بوده و چرا حدود یک ماه بعد (2 مهر 98) از خوزستان مبلغ یک میلیارد تومان را دریافت کرده اند؟ یعنی در واقع یک ماه بعد از اینکه تهران را به عنوان میزبان به اتحادیه جهانی معرفی کردند، پول را از خوزستان گرفته اند و باید دید فدراسیون کشتی در این خصوص چه توضیحی دارد.