آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۹
ورزش
۴

اتهام رسانه کلمبیایی به کارلوس کی روش

کارلوس کی روش در دوران حضور در ایران با بامداد میرزایی دوستی نزدیکی داشت. این فرد شرکتی ایرانی به نام اوول اسپورت دارد که از طریق آن بازی های دوستانه و کمپ تمرینی برای تیم ها جور می کند.

البته در حوزه فعالیت آنها نقل و انتقال بازیکن هم است. اخیرا رسانه های کلمبیایی نسبت به همکاری کی روش و بامداد میرزایی به شدت حساس شده اند. بازی اخیر این تیم مقابل الجزایر را او جور کرد. ظاهرا انتقاد رسانه های کلمبیایی این است که چرا باید از طریق دوست نزدیک کی روش بازی جور شود و فدراسیون فوتبال چنین کاری را انجام ندهد. در واقع آنها اتهاماتی را به کارلوس وارد کرده اند و در روزهای اخیر دست به تخریب او زده اند. روز گذشته هم یکی از رسانه های کلمبیایی حتی اشاره ای به نام علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران داشت.

سایت «pulzo» کلمبیا خبر داد که این اولین باری نیست که کی روش با این استراتژی مورد اتهام به فساد مالی قرار می گیرد. او بعد از جام جهانی 2018 روسیه هم به دلیل رابطه اش با شرکت «اوول اسپورت» با مدیریت بامداد میرزایی از سوی علی کریمی، ستاره سابق تیم ملی ایران به فساد مالی متهم شد.

رسانه کلمبیایی رسما کی روش را متهم به فساد مالی کرد، در حالی که این مربی سکوت کرده و فعلا پاسخی به این اتهامات نداده است.