آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶

خبر

کی؟

زمان پخش یکی از سریال های شبکه یک سیما مشخص شد.

کدام سریال؟ به رنگ خاک

الان در چه مرحله ای است؟ سعید بشیری تهیه کننده این مجموعه به صبا گفت: بخش عمده ای از مراحل فنی و تدوین به پایان رسیده است و 15 قسمت اول این مجموعه که مربوط به دو جزیره «هرمز» و «لارک» است به طور کامل آماده پخش است و 80 درصد از مراحل فنی باقی قسمت ها انجام شده و در مراحل پایانی ساخت و میکس موسیقی هستند.

کی پخش می شود؟ طبق اعلام شبکه یک سیما این سریال قرار است از 10 آبان روی آنتن برود.

داستانش چیست؟ این سریال چهار اپیزود دارد و در پنج جزیره «هرمز»، «لارک»، «هنگام»، «قشم» و «ابوموسی» فیلمبرداری شده است. یکی از اهداف این سریال نمایش زیبایی ها، جذابیت های طبیعی و آرامش این جزایر است. پرداختن اهمیت استراتژیک منطقه خلیج فارس و دلبستگی عمیق و عشق مردم ایران به این جزایر از دیگر اهداف ما برای ساخت این سریال بوده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهرداد که در جزیره هرمز به کار آموزش غواصی مشغول است دلباخته دختر ناخدا جمات است در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است. از سوی دیگر یک تیم خلافکار به شدت در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شیئی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می کند و...

کارگردان و بازیگران؟ کارگردانی بخش های مربوط به جزایر «هرمز»، «لارک»، «قشم» و «بوموسی» برعهده حسن لفافیان و کارگردانی بخش جزیره «هنگام» برعهده محسن یوسفی بوده است. برزو ارجمند، پوریا پورسرخ، محمد متوسلانی، سیاوش طهمورث، محمود پاک نیت، بیتا سحرخیز، فرشته سرابندی، مجید سعیدی، عزت الله رمضانی فر، امیر کاظمی، علیرضا جعفری، علیرضا استادی، کیوان ساکت اف، هستی فرحی، مهدی صبایی، اتابک نادری، زهرا سعیدی، شهروز ابراهیمی، یوسف صفری بختیاری، دنیا نادرخانی، حسین توشه، سامان دارابی، ابوالفضل همراه، فریبا امینیان، محمدعلی سلیمان تاش، ایوب دمان، هادی معصومی، لیلی فرهادپور و عرفان برزین برخی بازیگران تلویزیون و تئاتر بومی استان هرمزگان و... بخشی از بازیگران این مجموعه هستند.