آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶
گزارشک

یک کمدی تازه نفس در راه شبکه 3

سریال سازی که یکی از ارکان ثابت برنامه های تولیدی محسوب می شود، خیلی وقت است که در تلویزیون به شکل ویژه ای رونق پیدا کرده است و گروه های مختلفی به سراغ آن رفته اند. بعضی از این افراد و گروه ها سال هاست که عضو ثابت تلویزیون هستند و اغلب در این قاب فعالیت می کنند و دیده می شوند. اما در کنار آنها هستند چهره ها و کارگردانانی که هر از گاهی از قالب دیگری مثل سینما پا به این حوزه می گذارند و برای مدتی به جای فیلمسازی، مشغول تولید سریال می شوند، البته عکس این ماجرا هم وجود دارد و بعضی اوقات سازندگان سریال ها به سینما رو می آورند و آنجا به کارشان ادامه می دهند.

این روزها هم خبری از یک کارگردان سینمایی منتشر شده که قرار است با یک سریال به تلویزیون بیاید. علی ملاقلی پور، فرزند رسول ملاقلی پور که با فیلم «قندون جهیزیه» به عنوان کارگردان شناخته شد، به تازگی مشغول ساخت مجموعه ای برای شبکه سه شده است.

این سریال توسط حسین حقیقی و محسن ملکی در دفتر باشگاه فیلم سوره، نوشته شده و قرار است در 20 تا 30 قسمت ساخته شود. نگارش و بازنویسی فیلمنامه هم توسط همین گروه انجام شده است.

قصه این مجموعه که هنوز نام قطعی برایش مشخص و اعلام نشده، داستان کمدی اجتماعی را روایت می کند که به سفارش شبکه سه سیما ساخته می شود. در واقع این مجموعه، سریالی کمدی است که به مسائل اجتماعی و اقتصادی می پردازد و حال و هوای خانوادگی دارد.

درباره دیگر عوامل گروه، تا الان به گفته یکی از اعضای این مجموعه، عوامل پشت دوربین مشخص و تعیین شده اند و این روزها انتخاب بازیگران و دیگر عوامل آن سوی دوربین ادامه دارد.

و اما درباره زمان پخش این سریال هم طبق صحبت های مطرح شده، گروه در تلاش است تا آن را در زمستان به روی آنتن ببرد، به همین دلیل تصویربرداری مجموعه هم به زودی آغاز می شود و به احتمال زیاد تا آخر پاییز ادامه دارد.