آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۹
حوادث
۱۹

قاتل 10 میلیونی پای میز محاکمه

پرونده مرد جوان که به خاطر طلب ده میلیون تومانی دوستش را به قتل رسانده بود برای محاکمه روی میز قضات دادگاه کیفری تهران قرار گرفت.به گزارش خبرنگار جام جم،  25 بهمن سال گذشته بود ماموران گشت منطقه گلابدره بومهن، به رفتار سرنشین یک خودروی وانت مشکوک شدند و او را زیرنظر گرفتند. زمانی که سرنشین خودرو در حال جابه جا کردن یک جسد از پشت وانت به درون گودالی بود، ماموران دستگیرش کردند و با این حساب متهم دیگر راه فراری از بیان حقیقت نداشت.

متهم که عظیم نام دارد در اعتراف به قتل به ماموران گفت: چند وقت قبل مبلغ ده میلیون تومان پول به دوستم صابر دادم و او به من قول داد دو ماه نشده پول را برگرداند. اما بعد از دو ماه هر بار که سراغ او می رفتم برای بازپرداخت پولم امروز و فردا می کرد و آخر سر هم گفت پولی در کار نیست و من را تهدید کرد اگر باز سراغش بروم، بلایی سرم می آورد. اما من باز هم دست روی دست نگذاشتم و هر روز سراغ او می رفتم. حتی وقتی او و دوستانش به خانه من حمله کردند و کتکم زدند تا از وصول طلبم منصرف بشوم، من کوتاه نیامدم. یک بار هم صابر به من اسید پاشید و دست و بدنم را سوزاند.

متهم در مورد روز حادثه گفت: آن روز باز هم سراغ صابر رفتم. خانواده اش گفتند او در یک باغ مشغول کار است و من با یک موتور راهی باغ شدم. ظاهرا خانواده اش به او اطلاع داده بودند من در راه هستم. چون در نیمه راه او را دیدم که داشت با یک وانت به سمتم می آمد. وقتی به هم رسیدیم یک لوله بزرگ از عقب وانت برداشت که با آن من را بزند. من هم در دفاع از خودم همان میله را گرفتم و به سرش کوبیدم. همان لحظه غرق در خون روی زمین افتاد و مرد.»

متهم بعد از ارتکاب به قتل برای سرپوش گذاشتن روی جنایت خود قصد دفن کردن جسد را داشت که دستگیر شد و به زودی در دادگاه کیفری یک تهران محاکمه خواهد شد.