آرشیو سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# دیوار_صوتی

خانی از تهران: با توجه به سروصدای بسیار زیاد خودروهای گذری اتوبان بسیج، از شهرداری منطقه درخواست می شود تا نسبت به نصب دیوار صوتی اطراف اتوبان اقدام عاجل کند.

# تاکسی_ترافیک

حسین زاده از تهران: تاکسی های سیدخندان به چهارراه تهرانپارس در زمان ترافیک به مسافران خدمات نمی دهند و مسافران این خط باید دقایق زیادی را منتظر تاکسی باشند.

# اتوبوس _ ایستگاه

گلریز از تهران: ایستگاه سامانه اتوبوس های تندروی شهید آیت در خط بیهقی به علم و صنعت سکوی مناسب ندارد و باعث بروز خطراتی برای مسافران می شود.

# توقف_ترمینال

علیخانی از تهران: ترافیک سنگین به علت توقف غیرمجاز خودروها روبه روی ترمینال شرق و نبود نظارت پلیس راهور افزایش یافته و نیاز به رسیدگی ویژه دارد.

# تاکسی_اینترنتی

شهروندی از تهران: بعضی از رانندگان تاکسی های اینترنتی بعد از تایید کردن سفر، وقتی ترافیک را مشاهده می کنند سفر را لغو می کنند و باعث اتلاف وقت مسافران می شوند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 21 مهر 1398 با عنوان «زمان-مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، فاصله حرکت قطارها در خطوط یک، 2 و 4 متروی تهران از 4 دقیقه به 5/3 دقیقه کاهش یافته است. گفتنی است فاصله حرکت قطارها در خط 3 نیز با حداکثر توان از 8دقیقه به 5/7دقیقه و خط6 از 25دقیقه به 15دقیقه و در خط 7 از 15 دقیقه به 12دقیقه کاهش یافته و رضایت عموم مسافران را در بر داشته است. این شرکت تلاش می کند تا ان شاءا... با ورود قطارهای جدید و امکانات مناسب، باز هم میزان ظرفیت جابه جایی ناوگان متروی تهران و حومه را افزایش داده و رضایت هرچه بیشتر مسافران گرامی را فراهم آورد.