مردی که به زانو در نیامد
هنوز تجربه گراترین فیلمساز ایرانی ست که ترجیح می دهد ایده هایش را بیرون از ساختار کلیشه ای مرسوم سینمای ایران - و حتی جهان- شکل دهد. این تجربه گرایی در کنار تعلق خاطر فراوان به سبکی واقعگرایانه سبب شده تا اغلب فیلم های کیانوش عیاری تصویری ذهنی از واژه «غریب» در ذهن متبادر کنند. این ویژگی در هر فیلمی و با هر حال و هوایی چون از پس زمینه و جهان فکری واحدی نشات می گیرد در نهایت محصول ساخته شده را لبریز از المان های خاص همان جهان می کند. سینمایی سهل و ممتنع که در نگاه ابتدایی ویژگی خاصی را بروز نمی دهد و حتی ساده و دست یافتنی جلوه می کند؛ اما با تمرکز و دقت بیشتر در فیلم ها و بررسی جزئیات آنها، بیننده
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.