آرشیو چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۰
صفحه اول
۱

معاون سیمای رسانه ملی تاکید کرد : حذف تدریجی تبلیغات از شبکه کودک

معاون سیمای رسانه ملی از راهبرد صدا و سیما برای کاستن تدریجی از تبلیغات بازرگانی در شبکه کودک خبر داد.

به گزارش خبرنگار جام جم، سیدمرتضی میرباقری، معاون سیمای رسانه ملی در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی سیما بیان کرد: حذف تبلیغات بازرگانی از شبکه کودک هدف گذاری کلان رسانه ملی است اما این کار به تدریج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه از مدت ها قبل و به رغم شرایط نامساعد مالی سازمان بنابه درخواست مخاطبان شبکه کودک تبلیغات دراین شبکه روند نزولی داشته است، افزود: با توجه به سیاستگذاری صورت گرفته روند کم کردن تبلیغات دراین شبکه همچنان ادامه دارد تا دربازه زمانی مشخص بتوانیم  این تبلیغات را به تدریج از شبکه کودک حذف کنیم.

معاون سیما تاکید کرد : سازمان صداو سیما علاقه مند است تا از همین امروز تبلیغات را در شبکه کودک حذف کند اما شرایط سخت مالی و اقتصادی اجازه این کاررا نمی دهد و امیدواریم با یاری نهادهای مسوول دراین زمینه با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

دیروز بود که محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی با اشاره به تصمیم رسانه ملی در خصوص کاستن و حذف تبلیغات از شبکه پویا نوشته بود که از یکم آبان 98، آگهی های بازرگانی از شبکه کودک حذف خواهد شد.

این در حالی است که معاون سیمای رسانه ملی با تاکید بر راهبرد کلان رسانه ملی در حذف آگهی های بازرگانی از شبکه کودک گفت که این اقدام به صورت تدریجی انجام می شود و نه ناگهانی.