آرشیو چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۶
گزارشک

حال ابراهیم آبادی خوب نیست

در خبرها آمده است ابراهیم آبادی، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان وضعیت جسمانی خوبی ندارد و این روزها با سطح هوشیاری پایین در بیمارستان به سر می برد.

همسر این بازیگر در گفت وگو با خبرگزاری صبا درباره وضعیت جسمانی آبادی صحبت کرده و این اتفاق را شرح داده است: همسرم چندی پیش نیز به دلیل مشکلاتی در بیمارستان بستری شده بود و زمانی که از بیمارستان مرخص شد و به خانه آمد، بازهم مشکلاتی داشت و پاها، ریه و قلبش درد می کرد و دارو نیز مصرف می کرد. 12 روز پیش تنگی نفس گرفت و او را به اورژانس بیمارستان بردیم و بستری اش کردند. ابتدا در بخش سی.سی.یو بیمارستان آراد بستری شده بود و یکشنبه 29 مهر نمونه برداری از ریه اش را که آب آورده است و عفونت کرده بود، انجام دادند تا علت اصلی مشکلات را پیدا کنند. یک ساعت بعد از نمونه برداری حال ابراهیم بد می شود و به کما می رود. زمانی که به کما رفت، پزشکان او را احیا کردند، اما هنوز در حالت نیمه هوشیار و نیمه کما است.

 کسی به دیدن ابراهیم نیامده است

همسر ابراهیم آبادی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون هنرمندان یا اهالی سینما، تلویزیون و تئاتر به دیدن او آمده اند یا نه، گفته است: فعلا کسی از اهالی سینما، تئاتر و تلویزیون به دیدن همسرم نیامده و هیچ خبری هم از او نگرفته اند. همسر من زمانی پیشکسوت بوده و سال های زیادی زحمت کشیده است.

 ابراهیم آبادی از دیروز تا امروز

به گزارش جام جم، این بازیگر کهنه کار در سریال هایی چون مش خیرا... و صندوقچه اسرار، این خانه دور است، همسران، دلبر آهنی، پاورچین، شب دهم، معصومیت از دست رفته، مختارنامه، پادری و فیلم های سینمایی مثل دیوار، مومیایی 3، دنیای وارونه، همسر دلخواه من و ایستگاه، بازی کرده است.