آرشیو چهار‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۰
ورزش
۱۷

فوتبال اروپا

حمله شدید اورا به آرسنالی ها

در هفته ای که آرسنال می توانست با یک برد به رده سوم لیگ جزیره بیاید، مقابل شفیلد یونایتد باخت تا به رده پنجم سقوط کند. پاتریس اورا، بازیکن سابق منچستر و مفسر کنونی فوتبال به شدت بعد از این بازی از آرسنالی ها انتقاد کرد. به گزارش اسکای، اورا در این باره گفت: از زمانی که بازی می کردم بازیکنان آرسنال همین طور بودند و هنوز پیشرفتی نکرده اند و یک مشت بچه هستند. من اصلا از این شکست تعجب نکردم و باید تاکید کنم که شفیلدیونایتد شایسته این برد بود. این سخن من درباره آرسنال به هیچ وجه بی احترامی نیست. آرسنال بازیکنان خوبی دارد ولی «تیم» نیست.

ورود تیاگو موتا به دنیای مربیگری

تیاگو موتا، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا خیلی زود وارد دنیای مربیگری شد. موتای 37 ساله بعد از چند روز مذاکره، پیشنهاد کاری باشگاه جنوا را برای کار به عنوان سرمربی این تیم پذیرفت. به گزارش کالچو مرکاتو، او پس از ورود به شهر جنوا این خبر را در جمع خبرنگاران تایید کرد و گفت: «آماده آغاز کار هستم». موتا به تیمی باز می گردد که در فصل 2009 2008 برای آن بازی می کرد. این اولین تجربه کاری موتا به عنوان سرمربی در رده بزرگسالان است. او پیش از این فقط یک تجربه کاری به عنوان سرمربی داشت که در تیم زیر 19ساله های باشگاه پاری سن ژرمن بود. جنوا در این فصل فقط 5 امتیاز به دست آورده و در رده نوزدهم سری A است.

توافق بارسا و اتلتیکو در ماجرای گریزمان

یکی از حاشیه سازترین نقل و انتقالات تابستانی، انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا بود. مدیران روخی بلانکو از بارسایی ها شکایت کردند که از مدت ها پیش با این هافبک فرانسوی مذاکره کرده است. حالا روزنامه اسپانیایی ال موندو گزارش داده که دو طرف به توافق رسیده اند. براساس این گزارش بارسلونا پذیرفته 15 میلیون یوروی دیگر بابت این انتقال به اتلتیکومادرید بپردازد. همچنین طبق توافق جدید بارسلونا امتیاز اولویت خرید پنج بازیکن روخی بلانکو از جمله سائول نیگس و خوسه خیمنس را به دست آورد؛ البته به شرطی که این بازیکنان قصد جدایی از اتلتیکومادرید را داشته باشند و این باشگاه اسپانیایی هم نسبت به فروش آنها تمایل داشته باشد.