آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۸
حوادث
۱۹

تلنگر

تصادف معلمان و دانش آموزان با خودروی سواری

تصادف خودروی سواری با 12 دانش آموز و دو معلم در بلوار خلیج فارس شهر اسدیه آنها را روانه بیمارستان کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی، ساعت 8 و 15 دقیقه دوشنبه سیزدهم آبان امسال 12 دانش آموز و دو معلم دبیرستان دخترانه نمونه «علی شاه صابری» در بلوار خلیج فارس شهر اسدیه در شهرستان درمیان در حال عبور از عرض خیابان بودند که با یک دستگاه سواری سمند تصادف کردند. افراد مصدوم به بیمارستان خاتم الانبیاء شهر اسدیه و بیرجند منتقل شدند .

6 کشته و 22 مصدوم در واژگونی تویوتا

واژگونی خودروی تویوتا در محور ایرانشهر به مهرستان شش کشته و 22 مصدوم برجای گذاشت.  رئیس مرکز اورژانس ایرانشهر به فارس گفت: ساعت 11و 3 دقیقه دوشنبه سیزدهم آبان امسال، واژگونی خودروی تویوتا تک کابین در محور ایرانشهر به مهرستان حد فاصل شرکت شن و ماسه  به اورژانس گزارش شد. امدادگران اورژانس با حضور در آنجا  متوجه شدند که شش نفر در دم کشته و 22 نفر مصدوم شده اند.

سارق مسلح 2 دانش آموز را زخمی کرد

مرد مسلح در جریان  سرقت گوشی تلفن  همراه دو دانش آموز دبیرستانی، آنها را زخمی کرد. مجتبی شجاعی، رئیس شورای تامین شهرستان دلگان به ایسنا گفت: صبح دوشنبه سیزدهم آبان امسال و یک ساعت بعد از مراسم راهپیمایی مرد مسلحی به سمت دو پسر دبیرستانی رفت و با تهدید سلاح درصدد سرقت گوشی های تلفن همراه آنها بود که با مقاومت دو دانش آموز روبه رو شد. مرد مسلح آن دو را از ناحیه پا زخمی کرد و متواری شد.