آرشیو پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸، شماره ۴۵۰۴
ورزش
۱۴
گزارش

نتایج اعجاب انگیز لیگ قهرمانان

شب عشق بازی با فوتبال

سه شنبه شب، یکی از هیجان انگیزترین شب های لیگ قهرمانان در فصل جاری بود و فوتبال روی زیبایش را به هوادارانش نشان داد. بازی های پرگل، پرفراز و نشیب و تماشایی این شب هواداران فوتبال را شگفت زده کرد و کمتر کسی توقع چنین کیفیتی از بازی های سه شنبه را داشت. در گروه مرگ اسلاویا پراگ در حال قربانی گرفتن است و با ارایه بازی زیبا و مقتدرانه تاکنون موفق شده، گریبان تیم هایی مثل اینترمیلان و بارسلونا را بگیرد و در ادامه به احتمال فراوان تاثیر بسیاری بر سرنوشت صعود از این گروه خواهد داشت. بارسای والورده اوضاعش خراب است، ناپولی دچار بحران داخلی شده، اینتر کونته در خطر حذف از دور گروهی قرار دارد و چلسی و آژاکس در استمفوردبریج آتش بازی به پا کردند. در ادامه نگاهی کلی به اتفاقات رخ داده شب اول دور برگشت لیگ قهرمانان خواهیم داشت.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.