آرشیو شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۵۸
حوادث
۱۱

سرقت میلیاردی از زنان با داروی خواب آور

منبع: شرق

فردی که با معرفی خود به عنوان راننده تاکسی اینترنتی و بیهوش کردن مسافران با آبمیوه خواب آور 10 میلیارد ریال سرقت کرده بود، دستگیر شد. سرهنگ «حسین ترکیان»، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت با آبمیوه خواب آور، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد، فردی با پرسه زنی در کوچه ها زنانی را که منتظر تاکسی اینترنتی بودند شناسایی و پس از معرفی خود به عنوان راننده آنها را سوار می کرد. این مقام انتظامی بیان کرد: این فرد در طول مسیر با تعارف آبمیوه یا آب معدنی که از قبل داروی خواب آور در آن ریخته بود، بانوان را بیهوش و طلاها، تلفن همراه و وجوه نقد آنها را سرقت می کرد.

سرهنگ ترکیان اظهار کرد: بلافاصله یک پرونده تشکیل شد و افسران متخصص و زبده پلیس آگاهی وارد عمل شدند و این سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق یک دستگاه خودروی تیبای سرقتی و سه جفت پلاک مسروقه کشف و توقیف شد. ترکیان با اشاره به اینکه این پرونده تاکنون 18 شاکی دارد، بیان کرد: متهم تاکنون به 10 میلیارد ریال سرقت با این شیوه و فروش اموال به یک مالخر اعتراف کرده که مالخر نیز دستگیر شد. سرپرست پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه اموال کشف شده تحویل مال باختگان می شود، از شهروندان خواست، هنگامی که درخواست تاکسی اینترنتی می کنند حتما مشخصات خودرو و راننده را مطابقت بدهند و همچنین از پذیرفتن هر نوع خوراکی اکیدا خودداری کنند.