آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۲۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

 اولاد به پارالمپیک رسید

دو دونده کشورمان درمسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان درامارات موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شدند.مهدی اولاد بر سکوی قهرمانی ایستاد و سهمیه پارالمپیک را به خود اختصاص داد.نورمحمد آرخی در رده چهارم ایستاد تا او نیز با وجود نرفتن روی سکو، سهمیه پارالمپیک را کسب کند.    

مربیگری  روحانی در روسیه

 حسین روحانی عضو کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان پس از مذاکره طولانی با مسئولان فدراسیون کاراته روسیه با آنها برای هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسید.     

 برکناری فتاحی از سازمان لیگ

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ازکار برکنار شد. بهاروند ضمن تشکر از زحمات سعید فتاحی در حکمی سهیل مهدی را به عنوان سرپرست مسابقات فوتبال ایران منصوب کرد.    

پیکان از سد سایپا گذشت

تیم فوتبال پیکان با برتری یک گله برابر سایپا، به رده نهم جدول صعود کرد. درادامه هفته دهم لیگ برتر تیم فوتبال پیکان درشهر قدس میزبان سایپا بود که این دیدار در نهایت با برتری یک برصفر شاگردان فرکی به پایان رسید.    

پیروزی شاگردان گل محمدی

 تیم های شهرخودرو  و پارس جنوبی جم درادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر دیروز درمشهد به مصاف هم رفتند که شاگردان گل محمدی دراین دیدار موفق به کسب برتری یک برصفر شدند.شهرخودرو با این پیروزی 20 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رسید.     

ماشین سازان پیروز شدند

 تیم فوتبال ماشین سازی درهفته دهم از رقابت های لیگ برتر در دیداری خانگی ذوب آهن  را 2 بر یک شکست داد.تیم ماشین سازی با سه امتیاز این بازی با 12 امتیاز دررده دهم و تیم ذوب آهن با هفت امتیاز در رده چهاردهم قرارگرفتند.      

جشنواره گل بانوان بم

دردیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری بم، ذوب آهن را 6 تایی کرد و صدرنشین باقی ماند.نماینده کردستان با  15 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده دوم قرار دارد.    

برد جوانان پرسپولیس در شهرآورد

 تیم فوتبال جوانان پرسپولیس درچارچوب لیگ جوانان باشگاه های تهران تیم  استقلال رقیب سنتی خود را با 2 گل شکست داد. نوری و فرمانی دراین دیدار حساس گلزنی کردند .