آرشیو شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۹
زندگی
۱۳

حق با شماست

# جاده _ خط کشی

مهربانی از گنبدکاووس: جاده های برون شهری و روستایی استان گلستان بدون خط کشی است و این موضوع رانندگی در شب را برای رانندگان سخت کرده است.

# پتروشیمی_تخلفات

باباخانی از مشهد:  از قوه محترم قضاییه درخواست می شود به تخلفات کارخانه های پتروشیمی که خوراک و مواد اولیه را برای واحدهای تولیدی بسیار گران و با نرخ صادراتی محاسبه می کنند، رسیدگی کند.

# بهداشت_ دندان

بلقار از تهران: یکی از موارد کاهش هزینه های دندانپزشکی، آموزش و بهداشت دهان و دندان در سنین کودکی است که متاسفانه این موضوع در مدارس کشور به صورت جدی دنبال نمی شود.

# تاکسی _ باران

نورانی از تهران: بسیاری از تاکسی های درون شهری در روزهای بارانی ترجیح می دهند در خانه بمانند و کار نکنندکه این موضوع باعث ماندن مسافران در خیابان می شود. همچنین بسیاری از آنها مایل به مسافرگیری دربستی هستند.

# موبایل _ دلال

مرادی از تهران: با حذف معافیت 80 دلاری واردات تلفن همراه توسط مسافران، قیمت تلفن همراه در بازار افزایش زیادی داشته است و متاسفانه علت اصلی این گرانی سوءاستفاده بعضی از دلالان بوده است.

 # باران _ اپراتور

دهقان منش از تهران: چرا باید با یک بارش باران، آنتن دهی و اینترنت اپراتورهای همراه به شدت ضعیف شود. بهتر است مقداری از هزینه هایی که این اپراتورها خرج تبلیغات می کنند، خرج کیفیت خطوط و آنتن های خود کنند.

# دلار _ اجناس

توکلی از کرج: با وجود کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، نه تنها قیمت ها کاهش نداشته، بلکه هنوز به ثبات نیز نرسیده است. دولت محترم پاسخگو باشد.

# یارانه_عدالت

صبری از تهران: پرداخت یارانه به بنزین و آزادسازی نکردن نرخ آن، باعث سرازیر شدن این یارانه به جیب سرمایه داران و افرادی که چندین خودرو دارند، شده و این موضوع به دور از عدالت است.