آرشیو یک‌شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۵
ورزشی
۹

عطایی: نمی دانم چرا کاندیداهای والیبال معرفی نمی شوند

کارشناس والیبال ایران گفت: اطلاع دقیقی از اینکه چرا اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات معرفی نمی شوند ندارم، اما خوشحالم که والیبال به زودی رئیس خود را شناخته و از بی ثباتی یک سال اخیر خارج می شود.

بهروز عطایی در تازه ترین صحبت های خود در مورد عدم معرفی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات فدراسیون، اظهار کرد: به دلیل اینکه مربی هستم نمی توانم دقیقا در این مورد اظهار نظر کنم که چه دلیلی دارد چون اطلاع دقیقی ندارم، اما از این جهت خوشحالم که سرانجام به زمان انتخابات نزدیک شده ایم و والیبال به زودی رئیس خود را خواهد شناخت تا از این بی ثباتی یک سال اخیر خارج شود. هر دستگاه و سازمانی نیاز به یک رئیس دارد که برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت خود را پیش ببرد که با معرفی رئیس جدید، این اتفاق رخ خواهد داد.

او در پاسخ به این سوال که اصلح ترین کاندیدا برای ریاست فدراسیون والیبال چه کسی است؟ توضیح داد: این موضوع به مدیریت کلان ورزش برمی گردد و من مربی هستم، به همین دلیل نمی توان در این مورد نظر قاطع داد. با این حال امیدوارم هر کسی که انتخاب می شود والیبال را به روزهای آرمانی خود برگرداند تا حتی با آرامش خاطر بیشتری به سوی موفقیت حرکت کند. توجه بیشتری به زیر ساخت ها کند تا در دنیا به موفقیت های بزرگ تری دست یابیم.

سرمربی تیم کاله مازندران درباره هدف گذاری باشگاه کاله برای فصل جدید لیگ برتر والیبال نیز گفت: ما سال گذشته سوم شدیم. امسال 6 تا 7 تیم نیز شانس قهرمانی دارند که هدف اول ما نیز حضور در جمع 4 تیم پایانی است. پس از آن نیز همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکردمان ثبت شود.