آرشیو یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۷۱۹۹
ورزشی
۱۵

اخبار

لیورپول- سیتی؛ نبرد قهرمانی در آنفیلد

در مهم ترین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، دو تیم لیورپول و منچسترسیتی از ساعت 20 امشب در آنفیلد رودررو می شوند. در حال حاضر سیتی با 25 امتیاز در تعقیب لیورپول 31 امتیازی، صدرنشین بدون شکست لیگ جزیره است. ادرسون دروازه بان اول سیتیزن ها غایب بزرگ این دیدار است و گواردیولا باید کلودیو براوو را جانشین او کند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه  این دیدار، گواردیولا را بهترین مربی جهان نامید و همتای او در سیتی مهاجم رقیب یعنی سادیو مانه را به دایو زدن دائمی به قصد گرفتن پنالتی از داوران، متهم کرد.

محرومیت کالدرون؛ آخرین حکم حسن زاده

مهدی تاج دیروز در پاسخ به تقاضای دادگستری استان تهران با توجه به مسئولیت جدید اسماعیل حسن زاده در آن نهاد، با استعفای او از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد. از سویی دیروز احکام جدید کمیته انضباطی هم منتشر شد که بر اساس آن، گابریل کالدرون یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم شد. او در مصاحبه ای گفته بود:«امیدوارم نتیجه در زمین فوتبال تعیین شود» که طبق اعلام کمیته انضباطی، این اظهارنظر مصداق افترا و نشر اکاذیب است. در واقع این آخرین حکم حسن زاده محسوب می شود.

استقلالی ها اعتصاب کردند

در نشست دیروز مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش مقرر شد در هفته جاری یک شرکت اپراتور تلفن همراه مطالبات دو باشگاه را پرداخت کند. در این میان، عصر دیروز بازیکنان استقلال در محل تمرین حاضر شدند اما در اعتراض به مشکلات مالی دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند.