آرشیو چهار‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۶۰
سیاست
۳

الو شرق 88948273

[email protected] . پیامک: 30004699

چهارشنبه هفدهم مهر موتورسیکلتم را تازه از کارواش آوردم و جلوی خانه بدون پارکینگ خود پارک کردم. عوامل ناحیه یک شهرداری منطقه 14 دیوار برخی خانه های خیابان سیرجان، انتهای کوچه عسکری را شستند و تمام کثیفی ها و آشغال ها روی موتورسیکلت من و دیگر خودروها پاشید. سرپرست ناحیه یک چه توجیهی برای جبران خسارت به وسایل نقلیه ساکنان دارد؟

از ساکنان کوچه رازی

اخراجی ها: دوستی تعریف می کرد یک بنگاه انتشاراتی در کمتر از 20 روز سه نفر از کارکنانش را اخراج کرد! با این اوضاع و احوال کار آیا سزاوار است برخی ها طاقت انتقاد ندارند و در حق کارمندان خود اجحاف می کنند؟ آیا مرجعی به این گونه مسائل رسیدگی می کند؟

عرفانی

قدردانی از پاک سازی خیابان شهرستانی: خوشبختانه پس از مدت ها و با اعتراض های فراوان، خیابان شهرستانی واقع در میدان امام حسین(ع) به کمک شهرداری منطقه 13، قوه قضائیه و نیروی انتظامی به طور ویژه از وجود بساط گستران و سدکنندگان معبر پاک سازی شد. همچنین برخی از عرضه کنندگان موادغذایی تاریخ گذشته بازداشت و انبارهایی که به محل نگهداری آن مواد تبدیل شده بود، پلمب شدند. جا دارد از این اقدام عوامل مربوطه قدردانی کنیم و از آنها تقاضا داریم این گونه طرح ها که باعث رعایت قانون از سوی کاسبان محل می شود، ادامه داشته باشد.

علی اکبر فرقانی

چرا محدودیت در شارژ؟ ایستگاه های مترو بیش از 45 هزار تومان کارت بلیت ها را شارژ نمی کنند. نباید با ایجاد محدودیت مسافران رنجانده شوند.

مهدیه مرادی

گلایه از شهردار منطقه 14: برای رسیدگی به موضوعی با یکی از کارشناسان روابط عمومی شهرداری منطقه 14 تماس گرفتم، گفتند دقایقی بعد تماس می گیرند اما تماس نگرفتند!

علی

مسئولان منابع طبیعی مازندران سری به روستای دوگل بعد از ورسک بزنند تا ببینند که چطور فردی زمین های کنار رود را قطعه بندی کرده و به فروش رسانده است.

یک مخاطب