آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

از سخنان آقای رئیس جمهور در یزد، این طور استنباط می شود که عملکرد آقای رئیسی در مبارزه با فساد در این مدت کوتاه بسیار موثر بوده که اینگونه ایشان را عصبانی کرده است. امیدوارم رئیس محترم قوه قضائیه بدون ورود به حواشی همچنان با عزم راسخ برخورد قاطع با فساد و عوامل آن را ادامه بدهند. آقای رئیس جمهور به جای شعار و خشمگین شدن از آقای رئیسی یاد بگیرد و مانع تعطیلی کارخانه ها شود.

2088—0915و5830—0915

آقای روحانی گویا ناگهان احساس کرده بود که برای تبلیغات انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری به شهر یزد رفته است که به تخریب دولت های قبلی و طرح ادعای پاک دستی دولت اول خود پرداخت و از فتنه گران تقدیر کرد. ولی خداوند از کسانی که فقط با شعار 7 سال مردم را سر کار گذاشتند و فقط چشمان خود را به عنایت خارجی ها دوختند نمی گذرد.

رحمانی

آقای رئیس جمهور! چرا آدرس اشتباه می دهید؟ مردم زندگی شما و مدیرانتان و حقوق ها و پاداش ها و حیف و میل ها و ریخت و پاش هایتان را به چشم خود می بینند!

6858—0919

کسانی برای مردم یزد حرف از عدالت و مبارزه با فساد زدند که نزدیک ترین کسان شان جزو مفسدان اقتصادی کشور هستند! آیا جالب نیست؟!

محمدمهدی رحمانی

موافقان دولت امروز به منتقدان دولت تبدیل شده اند. آیا آقای روحانی می خواهد دهان این موافقان دیروز و مخالفان امروز را هم ببندد و قلم های شان را بشکند؟ ایشان در یزد به دنبال چه بود؟

1237—021

حاشیه سازی های اخیر آقای رئیس جمهور به خاطر این است که دستش خالی است و در این 6 سال گذشته مردم از مسئولین فقط حرف شنیده اند.

3107—090

آقای روحانی در شهر یزد طاقت شنیدن صدای جوانان انقلابی را نداشت و به جای پاسخ به مطالبات بحق جوانان به جاده خاکی زد و به همان ادبیات نادرست دوره انتخابات متوسل شد.

2113—0912

در یزد، مردم فریاد می زدند حاشیه را رها کن ملت گلایه مند است! رئیس جمهور می گفت این صدای چند جوان است، صدای ملت نیست! دستگاه قضایی کارهای نمایشی را رها کند! چرا به تخلفات میلیاردی رسیدگی نمی کند؟! و تهدید کرد به هر سفری که بروم اینها را می گویم! البته شاید برادر رئیس جمهور یکی از این میلیاردرها نبود که دستگاه قضایی رسیدگی کرد. به نظر می رسد بیش از هرچیز از زندانی شدن برادر خود و همکاران و امثال او که یکی پس از دیگری با رسیدگی و محاکمه به زندان می روند دلگیر است. ولی کاش آقای رئیس جمهور عملکرد خود را ارائه می کرد. چون تاریخ مصرف تخریب دیگر نهادها پس از 7 سال ریاست جمهوری تمام شده است.

عشقی

جهانگیری می گوید سرمایه اجتماعی از دست رفته است. باید گفت اگر چنین باشد سرمایه اجتماعی را امثال فریدون و برادر شما و شبنم خانم ها و آن یکی دختر مظلوم وزیر و... به این وضع درآورده اند!

4331—0912

مشکلات اقتصادی کشور با دخیل بستن آقای رئیس جمهور به سران فتنه 88 حل نخواهد شد. این سیاسی کاری ها موقعیت ایشان را از امروز هم بدتر خواهد کرد و بیشتر از چشم ملت می افتند.

8718—0919

نتیجه بیش از 6 سال فعالیت دولت مدعی تدبیر و امید به نظرم از این قرار است: رشد حداقل 4 برابری قیمت ارز و سکه، رشد 20 برابری قیمت مسکن و اجاره بها، رشد بیکاری، رشد تعطیلی بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها، رشد هزینه زندگی مردم اعم از آب، برق، گاز، نان، رشد فقر و ناتوانی مردم، رشد افت تحصیل در اکثر مقاطع تحصیلی مدارس و دانشگاه ها، رشد آمارهای کاذب دستگاه های دولتی، رشد وعده های مردم فریب، رشد ناامیدی 60-70 درصدی مردم از دولت و... آقای روحانی در یزد این ها را باید می گفت.

کریمی

وضعیت فعلی رئیس جمهور همانند فردی است که در باتلاق افتاده و هرچه بیشتر دست و پا می زند بیشتر فرو می رود و متاسفانه آنچه روز یکشنبه در یزد دیده شد چنین بود.

9961—0902

امام راحل(ره) و معمار کبیر انقلاب اسلامی از امام خامنه ای به عنوان خورشید که نورافشانی می کند یاد کردند. بر همه دلسوزان و انقلابیون لازم است قدردان این وجود ذی جود و خورشید انقلاب باشند و با تمام وجود فرموده های او را عمل کنند و ان شاءالله با تشکیل دولت جوان و انقلابی تمدن نوین اسلامی را برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت مقدمه چینی کنند.

0084—0911 و 3949—0912و7250—0919

به فرض توضیحات سخنگوی بانک کشاورزی درست باشد، طبق چه قانونی به هر یک از آن افراد مبلغ یکصد و سی و هشت میلیون تومان پاداش داده اند؟

1648—0915

 به اندک طرفداران تصویب FATF مانند آقای صدر باید گفت ابتدا افتضاح برجامی را که به وجود آورده اند پاک کنند تا نوبت به دیکته های جدید غربی ها برسد. همین الان اجرای غیرقانونی چند بند از FATF توسط دولت موجب قطع همکاری بانک های داخل کشور با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به عنوان یک رکن مهم سازندگی کشور شده است.

2977—0933

وقتی دکتر ظریف می گوید حتی در صورت تصویب FATF من و رئیس جمهور تضمین نمی دهیم که مشکل حل شود، چرا برخی یقه چاک می کنند که منتقدین باید عوارض و تبعات عدم تصویب آن را بپذیرند! مگر تبعات برجام بدفرجام و خسارت محض را شما پذیرفتید؟!

عسگری

غرب باورانی که برجام سراسر خسارت محض را به نظام و مردم تحمیل کردند امروز هم دست بردار نیستند و دنبال تحمیل FATF هستند.

4320—0918

تا وقتی که ایران به صورت یک طرفه متعهد به برجام است غربی ها و عوامل آنان در داخل با این بهانه می توانند کشور را عقب نگه دارند. تنها راه نجات خروج از برجام و نپذیرفتن تحمیل های جدید دشمنان است.

3104—0912

دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه برای آزادی ایرانیان در بند دشمنان بسیار ضعیف است. با شیوه مدیریتی که در حال حاضر بر دستگاه دیپلماسی کشور حاکم می باشد هیچ حقی ستانده نشده و دشمنان در شرارت علیه ایران جسورتر می شوند.

4726—0912

دولت باید حرکت های تبلیغاتی و بی خاصیت میلی متری گام های خود در کاهش تعهدات را در توافق هسته ای به حرکت های دائم و جدی تبدیل کند. در ضمن مردم دیگر اجازه مذاکره جدید را به هیچ وجه نخواهند داد.

4415—0933

از نمایندگان مجلس و دولت انتظار می رود پاسخ یاوه گویی نماینده مجلس ترکیه را در مورد رفتار ناهنجار برخی تماشاگران انگشت شمار تیم تراکتور را بدهند تا درسی برای یاوه سرایی های مزدوران دیگر هم بشود.

2242—0935

هوشیاری وزارت اطلاعات در شناسایی اهداف شورای فرهنگی انگلیس خبیث شایسته تقدیر است. باید از جذب جوانان به این موسسات وابسته به این روباه پیر جلوگیری کرد. از نام گذاری برخی معابر به نام قهرمانان ضدانگلیسی نیز نباید غفلت شود.

خلیلی

آمریکایی ها مدعی شده اند توپ لیزری ساخته اند که قرار است با حمله پهپادی مقابله کند. لابد با این تبلیغ قرار است باز هم برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دوشیده شوند! زیرا آمریکایی ها ساخت این دستگاه را بسیار پرهزینه عنوان کرده اند، همانند هزینه دیگر سلاح هایی که بارها توسط انصارالله منهدم شده اند.

3767—0919