آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۷
اخبار کشور
۳

با حضور رحمانی فضلی ستاد انتخابات کشور افتتاح شد

ستاد انتخابات کشور با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، جمال عرف رئیس این ستاد، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد افتتاح شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در مراسم افتتاح ستاد انتخابات کشور ابراز داشت: در هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر اسلام(ص)، خداوند متعال به ما توفیق داده که بتوانیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات دیگری را که تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان است، در اسفند ماه داشته باشیم.

وی افزود: شروع ثبت نام ها نیز از تاریخ دهم آذرماه خواهد بود و تا انتخابات 83 روز زمان داریم تا انتخابات سالم، باشکوه، در فضای امن و با مشارکت بالا و با محوریت قانون را داشته باشیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: در انتخابات دستگاه های اجرایی مختلفی ما را یاری می کنند، بیست دستگاه اجرایی در حوزه های مختلف از جمله حوزه های امنیتی و تبلیغاتی و در حوزه نظارت هم شورای نگهبان همکاری دارند. امیدواریم با توجه به اینکه انتخابات که شاخص استقامت مردم در برابر فشار و تحریم های دشمنان علیه مردم و نظام اسلامی است، به مانور قدرت، مقاومت، حضور و مشارکت مردم تبدیل شود.

وزیر کشور اظهار داشت: در این ایام تلاش می کنیم با همکاری همه احزاب، گروه ها، نامزدهای انتخاباتی و همه دستگاه های اجرایی و شورای محترم نگهبان در محیط هماهنگی و همکاری، مردم با اعتماد و اطمینانی که دارند که نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای آنها عمل می کند، حضور بیشتر و پرشورتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما در وزارت کشور تلاش می کنیم که با بی طرفی کامل فضای مساعد را برای انتخاباتی پرشور ایجاد کنیم.

رحمانی فضلی تاکید کرد: از زمان شروع به کار ستاد، آمادگی داریم که به سوالات و شکایات پاسخ دهیم. مسئولیت برگزاری انتخابات با معاونت سیاسی وزارت کشور است و همه ما در کنار این معاونت بوده و با این معاونت هماهنگی داریم.

بنا بر به گزارش تسنیم، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه 2 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.