آرشیو شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۶۲
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

در بین انبوه پزشکان مومن، متعهد و درستکار، متاسفانه پزشکانی بی تعهد و بی مسئولیت نیز هستند که کارشان نوعی تجارت است تا طبابت! دکترهایی که با تبلیغات کاذب و هدفمند برای جذب مشتری، با ترفندهای مخصوصی بیماران دردمند را به اصطلاح سرکیسه می کنند و پول های کلانی برای معالجات با بهبودی موقت از آنها می گیرند که اغلب به سختی و با قرض و وام، ویزیت آنها را که بعضا حداقل از 200 هزار تومان برای یک جلسه پنج یا حداکثر 10دقیقه ای مثلا برای یک جلسه کایروپراکتیک برای کاهش درد شدید کمر یا شانه کمتر نیست، می پردازند، آن وقت این آقای دکتر با نداشتن عمدی کارتخوان در مطب خود و ویزیت حداقل 50 نفر بیمار که روزانه بالای حداقل 10 میلیون تومان درآمد دارد، فرار مالیاتی هم می کند!؟

اکبر از تهران

نگهداری زباله در ایستگاه مترو! سرویس بهداشتی ایستگاه متروی شهید حقانی مسدود و به محل نگهداری زباله تبدیل شده است. مسئول رسیدگی به این موضوع کیست؟

یک مخاطب

چرا بیمارستان صدر روزهای تعطیل غیرفعال است؟جمعه 10 آبان ساعت چهار صبح به بیمارستان صدر که زیرمجموعه تامین اجتماعی است مراجعه کردم ولی تعطیل بود. چه دلیلی دارد که بیمارستان های دولتی روزهای تعطیل غیرفعال اند؟

علی از تهران