آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

 #زلزله - همدردی

جمعی از شهروندان: ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر، امیدوارم دولت محترم با سرعت و امکانات کامل به یاری هموطنان گرامی مان بشتابد.

 #آقازاده - محاکمه

شکوهی از سمنان: امیدوارم دستگاه قضا بدون هیچ ملاحظه ای نسبت به محاکمه متهمان اقتصادی - آقازاده ها - که در نظام اقتصادی و سیاسی کشور فتنه به راه انداختند اقدام کند و حق پایمال شده مردم را بازپس گیرد.

 #مسکن - کذب

قاسمی از تهران: از دولت محترم درخواست می شود نسبت به ادعای کاهش 30 درصدی قیمت مسکن که در برخی رسانه ها بسیار پررنگ پوشش داده اند شفاف سازی کند، چرا که این ادعا کذب محض است و در بازار هیچ نشانی از کاهش قیمت نیست.

 #تختی - ترافیک

جاویدان از تهران: ترافیک سنگین در میدان شهید مطهری واقع در بلوار تختی روز به روز در حال افزایش است و با وجود درخواست های مکرر برای ساخت روگذر، شهرداری منطقه 14 هیچ پاسخی نداده است.

 #خودرو - قیمت

غلامی از تهران: قیمت خودرو با توجه به بدقولی خودروسازان در تحویل و عرضه رو به افزایش بوده و بازار باز هم متشنج شده است.

 #واردات - مقابله

یک شهروند: ممنوعیت واردات خودرو به کشور توسط دولت، حمایت بی چون و چرای دولت را به خودروسازان نشان می دهد و پر بیراه نیست که هیچ سازمانی توان مقابله با خودروسازان را ندارد.

 #نانوایی - تخلف

پورشریف از تهران: با وجود اجباری شدن نصب قیمت و وزن نان در نانوایی ها، ولی بسیاری از نانوایان از این قانون پیروی نکرده اند.

 #مالیات - مسکن

مهدوی از خرم آباد: مسوولان شهرسازی کشور در یکی از رسانه ها گفته بودند که طرح مالیات بر مسکن را چه از خانه های خالی و چه به صورت مالیات انتقال مدنظر دارند. این طرح به ظاهر قرار است از دلالان و مالکان عمده مسکن مالیات دریافت کند در حالی که این کار در نهایت به مصرف کننده مسکن ضرر می زند.