آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

دستاوردهای مثبت چند ماه اخیر دستگاه قضایی به نظرم چند برابر دستاوردهای 7 ساله دولت تدبیر و امید است. همه می دانیم که عده ای وقتی کم می آورند هیاهو می کنند. ولی آقای رئیسی! شما در قلب مردم جای داری چرا که خود را سرباز ولایت می دانید و این گونه نیز هستید و برای مردم تلاش می کنید. هر جا که می رویم سخن از این است که ای کاش همه مسئولان مثل شما پای کار بودند. آقای رئیسی خدا قوت!

1758—0935

به آقای رئیس جمهور عرض می کنم اقدامات قوه قضائیه جای تحسین و تشکر دارد. چرا که ملت به عینه دید که بسیار قاطع و با فعالیت شبانه روزی مصمم است بساط چپاولگران و غارتگران بیت المال را جمع کند و کسانی که به اموال بیت المال خیانت و با دست فاسدشان زمینه مخدوش شدن حیثیت و چهره نظام اسلامی را فراهم کردند به اشد مجازات برساند و در این راه هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

نوربخش- مشهد مقدس

آقای رئیس جمهور از یک سو در رسانه ها اعلام می کند با تمام قوا با فساد مبارزه می کند و از سوی دیگر به دستگاه قضایی که با حضور آقای رئیسی نور امید را در دل ملت برای مبارزه واقعی با فساد روشن نموده، حمله می کند! مبارزه با فساد توسط قوه قضائیه بزرگ ترین کمک برای کارآمد شدن هر دولت طالب سلامت و پاکی است.

8612—0912

ای کاش رئیس جمهور به جای سفر به یزد به آذربایجان شرقی می رفتند و با زلزله زدگان اظهار همدردی می کردند. در ضمن رئیس جمهور اگر با بی عدالتی، فساد و تبعیض مبارزه نمی کند حداقل مانع برخورد دستگاه قضایی نشود. آقای رئیس جمهور! اگر برادرتان در زندان نبود باز این حرف ها را می زدید؟

حسامی

آقای رئیس جمهور از کجا ناراحت است که علیه محاکمه مفسدان اقتصادی توسط قوه قضائیه این طور برافروخته شده اند؟ اگر فکر می کنند از طریق به هم زدن آرامش و ثبات کشور به هدف خود می رسند به نظرم دارند اشتباه می کنند.

6158—0936

رئیس جمهور حقوقدان ما که قبلا گفته بود ما را نقد کنید و جایزه بگیرید، وقتی با مطالبات مردم یزد روبرو شد چرا این گونه با آنها برخورد کرد؟!

4190—0917

آقای روحانی در میان راه یزد- رفسنجان روستاها و شهرک های صنعتی ای است که به دلیل بی تدبیری دولت شما تعطیل شده است. اگر به صورت زمینی به سفر استانی تان ادامه می دادید بخش های کوچکی از مشکلات بزرگ مردم این منطقه را متوجه می شدید.

4776—035

از سال گذشته تا الان قیمت کالاها سه تا چهار برابر شده است. این وضعیت قابل دفاع نیست. آقای رئیس جمهور به جای عصبانی شدن و پریدن به دیگران کاری برای کاهش گرانی و تورم بکنند.

1713—0915

آقای روحانی، دوستی شما با یکی از سران فتنه بنده را یاد آن روزهایی انداخت که در زمان فتنه 88 گرای تحریم را فتنه گران به دشمنان دادند و در نتیجه تحریم ها تشدید شد و امروز چند سال است که مردم درد این خیانت را تحمل می کنند.

2070—021

واقعا جای تعجب و تاثر است! چگونه بالاترین مقام اجرایی کشور به خاطر لجبازی از فتنه گری که در سال 88 اقدام به وطن فروشی کرده و موجب وارد آمدن خسارت سنگین به حیثیت جمهوری اسلامی ایران شده به عنوان افتخار کشور نام می برد؟

1052—0912

صحبت های آقای رئیس جمهور در خصوص فسادهای مالی چرا بعد از بازداشت شدن برادر ایشان بیان می شود؟ نکند برای فرار به جلو باشد؟ لطف کنند آدرس غلط به مردم ندهند.

2143—0913

می گویند چوب را که در آب بگذارید ناله گنهکار بلند می شود. بعد از بازداشت «زم» مدیر کانال آمدنیوز بلافاصله طرح ممنوعیت پخش اعترافات متهمان در رسانه ملی در هیئت رئیسه اعلام وصول شد. یعنی مردم نگرانی طراحان اصلی را از تماس های سری خود با دشمنان نظام خیلی خوب مشاهده کردند.

نیک طبا

تعدادی از نمایندگان مجلس با پخش اخبار و فیلم دادگاه مفسدان اقتصادی از رسانه ملی مخالفت کرده اند. به راستی این کارها از کجا آب می خورد و این تعداد نماینده مجلس به کجا دارند می روند؟ از کجا معلوم که با مفسدین اقتصادی در حال محاکمه همکاری نکرده باشند؟ جای شرمندگی است که چنین افرادی به عنوان نماینده مردم در مجلس باشند؟

شکیبا

شنیدیم بازداشت شبنم نعمت زاده تمدید شده می خواستم بنویسید گذشت آن زمانی که یک آقازاده خلافکار هنوز پا به داخل زندان نگذاشته به مرخصی می رفت و بعد هم پیدا نمی شد.

0049—0911

چرا در این چند سال اخیر که این همه شرکت ها و افراد و گروه ها تحریم شدند چرا نام یک اصلاح طلب جزو تحریم شده ها نیست؟ پاسخ به این سوال خیلی چیزها را روشن می کند.

سوری

شعیه انگلیسی با 16 شبکه ماهواره ای و تامین مالی استعمارگر فرسوده، هر سال با شروع ربیع الاول از طریق توهین به مقدسات برادران اهل سنت مانع اتحاد و همدلی مسلمانان می شود و به تجهیز گروهک های تکفیری مثل داعش کمک می کند.

مجتبی گروسی

خودروسازان اعلام کرده اند خودرو تولیدی را با قیمت 5 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهند کرد. عرض می کنیم قیمت بازار دست دلال ها می باشد و هیچ مبنای علمی و اقتصادی ندارد. مبنای تعیین قیمت خودرو باید قیمت تمام شده هزینه تولید به اضافه چند درصد سود عادلانه باشد، در غیر این صورت ظلم به مردم می باشد.

مدرسی

مگر هدف از مذاکرات هسته ای معیشت و اقتصاد نبود؟ چرا آقای روحانی ثمره برجام را آن هم برای سال آینده و فقط در خرید و فروش سلاح دانسته است! مگر هدف از اجرای برجام چرخیدن همزمان و معیشت مردم و سانتریفیوژها نبود؟

2298—0919

از روزنامه کیهان به خاطر انعکاس سخنان آقای حسینی همدانی در نماز جمعه کرج در مورد سفر مدیر کل تامین اجتماعی البرز به آنتالیا تشکر می کنم. مدیر کل کم حافظه با جسارت اعلام کرده که سفرش به کربلا تا آنتالیا به امام جمعه ارتباطی ندارد؟

6775—0912

ضمن تشکر از ناجا که به برخورد قاطعانه با  اراذل و اوباش در پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ اقدام می نماید لازم است این حرکت به شهرهای اطراف پایتخت نیز تسری یابد. تا اراذل و اوباش در آن مناطق هم نتوانند جولان بدهند.

هم وطنی از محمدشهر کرج

علی رغم گذشت بیش از یک دهه از احداث متروی صادقیه- کرج متاسفانه تا به حال اقدامی برای راه اندازی پله برقی ایستگاه محمدشهر نشده است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

کاویانی

30 سال است در شرکت نفت در خوزستان مشغول به کارم متاسفانه بسیار تحقیرآمیز با ایثارگرانی که بعضا دست و یا پای خود را در دفاع از نظام و کشور داده اند برخورد می شود. نه از ترفیع خبری هست و نه از ادای دیگر حقوق حقه آنان!

3271—0919

شرکت تعاونی ریحان مرودشت برای بسته بندی گوشت در حال ساخت است و برای تکمیل این پروژه تسهیلات روستایی نیز به تصویب رسیده ولی پست بانک از اعطای تسهیلات خودداری می کند. اداره کل تعاون استان فارس نیز علی رغم دستور استانداری برای  ارسال پرونده به بانک کشاورزی، هیچ گونه همکاری و مساعدت با این شرکت ندارد. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

مهرداد شرقی

چرا با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی شود. چرا بازنشسته جهاد کشاورزی با یک رتبه و مدرک سه میلیون تومان دریافت می کند و فرد دیگری با همان جایگاه و مدرک شش میلیون تومان؟ آیا این عدالت است؟

یک بازنشسته

از نیروی انتظامی درخواست می شود دریافت برگ میزان جریمه از دفاتر پلیس +10 را رایگان نمایند.

6858—-0919

با توجه به نیاز بخشی از دارندگان سهام عدالت به وجه آن از مسئولان امر درخواست می شود موانع واگذاری سهام عدالت به غیر را رفع کنند.

یک هم وطن از اراک