آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۸
شهرستان ها
۷

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بهره برداری در آبفا شیراز

شیراز- خبرنگار کیهان: مراسم اختتامیه مرحله شرکتی نخستین دوره مسابقات مهارت های فنی و تخصصی بهره برداری در شرکت آب و فاضلاب شیراز برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از مدیران عامل شرکت های برتر، دست اندرکاران و داوران این دوره از مسابقات تقدیر شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفا شیراز اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه و روحیه نشاط، مشارکت جمعی، انتقال تجربیات اجرایی و عملیاتی و نیز توسعه کار تیمی و یافتن استعدادهای ویژه برگزار شد.

ا... بخش نظرپور افزود: این مسابقات در سطح استانی فرصتی را برای شناخت دقیق نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنها و نیز شناسایی نقاط قوت عملیات اجرایی و تلاش برای تقویت نقاط شرکت ها ایجاد کرد.همچنین معاون بهره برداری و تولید آبفا شیراز اظهار داشت: اولین دوره مسابقات مهارت فنی و تخصصی بهره برداری در سطح شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سه مرحله استانی، بلوکی و کشوری برای تیم های عملیاتی در شرکت های آب و فاضلاب در حال برگزاری است که مرحله استانی آن با موفقیت پایان یافت.

فرزاد جهانمرد افزود: این مسابقات در 5 محور نصب انشعاب آب، امداد حوادث، مدار فرمان، کنترل کیفیت و نصب انشعاب فاضلاب برگزار شد.