آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۸
ورزش
۹

انتخاب 2 دبیر به فاصله 24 ساعت برای فدراسیون دوومیدانی!

به فاصله یک روز پس از معرفی مهاجر شجاعی به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، وزارت ورزش مجددا و در ابلاغی جدید از تصمیم خود منصرف شد و یک دبیر دیگربرای این فدراسیون انتخاب کرد!

وزارت ورزش روز دوشنبه احسان مهاجر شجاعی را به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی معرفی کرد و حتی حکم او نیز صادر شد اما این ابلاغ باطل شد. پس از این اتفاق، مهاجر شجاعی اعلام کرد از این سمت انصراف داده تا کاندیدا شود.

 اما دیروز وزارت ورزش دبیر جدید مجمع دوومیدانی را مشخص کرد و علی دانشمند فرد این سمت را بر عهده گرفت. دانشمند فرد پیش از این در انتخابات فدراسیون های دیگری از جمله بوکس و ناشنوایان نیز سمت دبیری مجمع انتخاباتی را بر عهده داشته است.

 احسان مهاجر شجاعی هم دیروز در مورد اینکه حکم او برای دبیری مجمع انتخابات دوومیدانی لغو شده است، گفت: من دیروز اصلا در جریان نبودم. حکمی برای دبیری من زدند و از آنجایی که خودم می خواهم در انتخابات شرکت کنم و دبیر مجمع نمی تواند ثبت نام کند این موضوع را نپذیرفتم. او در پاسخ به اینکه اعتراض به انتخاب او برای دبیری مجمع این فدراسیون باعث لغو حکمش شده، بیان کرد: یک کاندیدا و کسانی که به او نزدیک هستند این موضوع را شایعه کردند تا بگویند قدرت دارند. ساعت 11 روز دوشنبه به من حکم دبیری دادند و قرار شد تا ساعت 14 به دفتر آقای داورزنی جواب بدهم. در استعلامی که از آقای اسبقیان گرفتم متوجه شدم که دبیر نمی تواند کاندیدا شود به همین دلیل حکم دبیری را قبول نکردم.  ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوومیدانی از دیروز به مدت 10 روز کاری آغاز شده است.