آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۸
اخبار کشور
۱۱

دانشجویان یزد با صدور بیانیه ای اعلام کردند: بی توجهی به خواسته های مردم در سفر روحانی

تعدادی از تشکل های دانشجویی یزد با انتشار بیانیه ای، نسبت به صحبت های مطرح شده توسط رئیس جمهور در یزد واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، در بیانیه تعدادی از تشکل های دانشجویی استان یزد در اعتراض به سخنان رئیس جمهور در جمع مردم یزد چنین آمده است:

در دیدار روز یکشنبه رئیس جمهوری با مردم یزد متاسفانه شاهد بی توجهی چندباره به خواسته ها و مطالبات اصلی مردم یزد و به راه انداختن یک نمایش سیاسی و انحراف افکار عمومی بودیم.

رئیس جمهور محترم به جای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم یزد در حل مشکلاتشان و به جای توضیح در مورد چرایی عدم تحقق وعده های گذشته ایشان در استان، به مباحثی همچون اتهام فساد و انداختن تقصیرها گردن دیگران و دولت قبل پرداختند.

از طرفی این سوال پیش می آید که چرا رئیس جمهور محترم اکنون این فسادها را مطرح می کنند و چرا زودتر از این حرفی در موردش نزده بودند؟! با توجه به احراز فساد مالی و اختلاس عده زیادی از بستگان مسئولان دولتی در چند ماه اخیر، طرح برخی ادعاها و صحبت ها از طرف رئیس جمهور محترم بعد از محاکمه افراد مذکور، شائبه هایی را در اذهان ملت ایران مبنی بر وجود جناح بازی و تسویه حساب سیاسی ایجاد می کند؛ لذا بهتر است که دولت نسبت به این اتفاق شفاف سازی کند.

همچنین توهین و برچسب زدن به منتقدان و مطالبه گران مردمی مشکلات، اتفاق نامبارکی بود که در جریان سخنرانی جناب آقای روحانی با مردم یزد اتفاق افتاد که به هیچ وجه شایسته شخص رئیس جمهوری ایران نبود و می تواند موجبات سوءاستفاده دشمنان ملت ایران را فراهم کند و همچنین باعث تقویت صدای اختلاف و دوقطبی سازی شود که از حنجره آمریکا بیرون می آید.

در پایان ما جامعه دانشجویی یزد برای چندمین بار از دولت و استانداری یزد خواستار پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردم اعم از بیکاری، رکود، مشکل آب و... هستیم و از قوه قضائیه نیز می خواهیم به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه دهد و به جد پیگیر فسادهای اعلام شده توسط دکتر روحانی باشد.