آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۳
ورزش
۴

اخبار کوتاه

بقای مشروط منصوریان

اگر ذوب آهن در بازی 3 آذر مقابل فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر (در فولادشهر) به برتری برسد، علیرضا منصوریان همچنان می تواند روی نیمکت سبزهای اصفهان باقی بماند. این نتیجه جلسه دوشنبه شب هیات مدیره باشگاه ذوب آهن بود.

اضافه شدن حسن استکی به کادر فنی هم دیگر تصمیم هیات مدیره بود که مشخص نیست این تصمیم با نظر منصوریان صورت گرفته یا هیات مدیره.

 
پای پلیس سوئیس در پرونده استقلال

وکیل پروپیچ، مهاجم پیشین و کروات تیم فوتبال استقلال اعلام کرد به دلیل پرداخت نشدن مطالبات موکلش به پلیس سوئیس شکایت خواهند کرد.

کپین وکیل پروپیچ مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال چند روز پیش اعلام کرد به دلیل پرداخت نشدن مطالبات موکلش از سوی باشگاه استقلال و فیفا، روز دوشنبه مقابل ساختمان فیفا کنفرانس خبری برگزار خواهند کرد. این اتفاق اما رخ نداد و برگزاری نشست به روز جمعه موکول شد. وکیل پروپیچ اعلام کرد به دلیل پایمال شدن حق شان به پلیس سوئیس شکایت خواهند کرد. او مدعی شد تمام مدارک علیه استقلال است.

 
دستمزد 35 برابری روحانی !

حسین روحانی مربی تیم ملی کاراته ایران با به دست گرفتن هدایت روسیه حقوقی 35 برابری نسبت به ایران دریافت خواهد کرد.

دارنده چهار مدال طلا، نقره و برنز جهان، دو طلا و نقره بازی های آسیایی و دو نقره آسیا پس از مذاکرات با رئیس فدراسیون کاراته روسیه، اواخر هفته گذشته راهی این کشور شد و رسما کار خود را آغاز کرد تا برادرش حسن جای او را در تیم ملی کاراته ایران به عهده بگیرد.

حسین روحانی در تیم ملی کاراته ایران فقط دو میلیون تومان دریافتی داشت؛ اما در تیم ملی کاراته روسیه برای هر ماه حدود 70 میلیون تومان به اضافه سایر امکانات برای اسکان و پاداش دریافت خواهد کرد.

 
رستمی در قطر وزنه می زند

کیانوش رستمی که از حضور در مسابقات پرو انصراف داد، قرار است در مسابقات گزینشی المپیک قطر شرکت کند. با آغاز دوره سوم مسابقات گزینشی المپیک، کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران که همچنان برای گرفتن مجوز المپیک تلاش می کند، در مسابقات گزینشی قطر شرکت خواهد کرد. رستمی پیش از این قراربود در مسابقات پرو شرکت کند و حتی فدراسیون جهانی تمام هزینه ها را برای حضور این وزنه بردار در مسابقات پرو را تقبل کرد و بلیت سفر رستمی هم آماده بود اما او از حضور در مسابقات پرو انصراف داد.