آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۷۲۰۳
ورزشی
۱۱

نشست خبری

ویلموتس: نباید فشاری ایجاد شود

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری گفت:«کاملا برای این بازی آماده هستیم. تمرکز اولیه ما روی سیستم خودمان است. به اهمیت بازی واقف هستیم اما این موضوع نباید روی بازیکنان فشاری ایجاد کند. باید روی هدف نهایی یعنی صعود به جام جهانی متمرکز باشیم. 3 بازی از 4 بازی ما خارج از خانه بوده و 3 بازی هم در داخل خانه داریم. همه بازی ها برای ما مهم است. انتقال این بازی به اردن چندان مهم نیست هرچند تماشاگران عراقی کمتری به استادیوم خواهند آمد ولی در نهایت این اتفاقات درون زمین است که تعیین کننده خواهد بود. همیشه به بازیکنانم می گویم که همه تمرکزشان روی بازی باشد نه روی مباحث دیگر.»

  شجاعی: بازی  برای دو تیم حساس است

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی در نشست خبری اظهار داشت: «بازی با عراق مطمئنا بازی مهمی برای ماست. می دانیم که عراق تیم خوبی دارد و بازی سختی در پیش داریم اما برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم. می خواهیم باخت به بحرین را جبران کنیم. این بازی برای هر دو تیم حساس است و هر تیمی که بیشتر تلاش کند، می تواند برنده باشد. بی تردید برای هر مربی که تازه از راه می رسد و تیم را در درست می گیرد، شناخت بازیکنان خیلی سخت و زمانبر است.  این موضوع درباره ویلموتس هم صدق می کند اما فکر می کنم با توجه به مدت کوتاهی که او تیم را در اختیار گرفته، نتایج و بازی های خیلی خوبی داشته ایم و مطمئنا در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.»

کاتانچ: بازی در بصره می توانست متفاوت باشد

سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق نیز گفت:«هدف اصلی ما دراین دیدار پیروزی است اما باید دراین بازی با واقع نگری به میدان برویم چون مقابل تیمی خطرناک و مشهور بازی داریم. شرایط کنونی دست ما نیست و این طور رقم خورد که ما در خارج از خانه بازی کنیم. واقعیت این است که بازی در بصره با حضور تماشاگر زیادی که ازعراق حمایت می کردند، می توانست متفاوت باشد.»