آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۴۷۵۱
ورزش
۱۵

جهان ورزش

رئال مادرید به دنبال ماجراجویی

فارس : یک نشریه فرانسوی گزارش کرد رئال مادرید در حال آماده شدن برای شکستن رکورد گران ترین نقل و انتقال بازیکن فوتبال جهان است. یک روز بعد از آنکه رسانه ها گزارش کردند کیلیان امباپه بار دیگر در رادار رئال مادرید قرارگرفته، روزنامه لوپاریزین خبری تکمیلی منتشرکرده است. این نشریه اعلام کرده رئال در تدارک خرید بسیار بزرگ درتابستان آینده است واین تیم بابت خرید امباپه قراراست 400 میلیون یورو پرداخت کند! از زمان قرارداد امباپه با پاریسی ها، 2 سال و نیم دیگر باقی مانده است.

حکومت نظامی درچلسی !

ورزش سه : سرمربی چلسی قوانین سفت و سختی برای بازیکنان این تیم درنظرگرفته است.فرانک لمپارد تاکید کرده بازیکنانی که در شروع تمرین حضور نداشته باشند 20 هزارپوند جریمه می شوند و هردقیقه تاخیر برای حضور در جلسات فنی 500 پوند جریمه خواهد داشت.زنگ خوردن موبایل در حین جلسات فنی یا وعده های غذایی و همین طور پوشیدن لباس اشتباه در روزهای بازی، برای هر یک از بازیکنان 1000 پوند جریمه به همراه خواهد داشت.

راکیتیچ: در بارسلونا غمگینم

تسنیم : هافبک تیم فوتبال بارسلونا بار دیگر بر نارضایتی خود از وضعیت فعلی اش در این تیم تاکید کرد. ایوان راکیتیچ گفت:«با این وضعیت نیمکت نشینی چطور می توانم خوشحال باشم و تفریح کنم؟ الان احساسم مانند دختربچه ای است که عروسکش را از او گرفته اند. بارسلونا توپ مرا از من گرفته است و من از این بابت غمگین هستم.»

بازگشت رونالدینیو به نیوکمپ

تسنیم : ستاره برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا به صورت رسمی همکاری اش با این باشگاه را از سر گرفت.رونالدینیو این خبر را با انتشار یک پیام درصفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت:«من به خانه برگشتم و بابت این همه محبت و احترام خدا را شکر می کنم.» رونالدینیو قراراست سفیر و نماینده این باشگاه درحوزه ها و رویدادهای مختلف باشد.

لقمه بزرگ تیم قطری !

ایسنا : باشگاه الریان قطرکه در فصل جاری لیگ قطرعملکرد خوبی نشان داده به دنبال خریدهای بزرگی در زمستان است.خاویرآگیره سرمربی الریان خامس رودریگس، دیگو کاستا و ماریانو دیاز را به باشگاه معرفی کرده وقراراست که مذاکرات با این سه بازیکن صورت بگیرد و در نهایت دو بازیکن از این جمع پیراهن الریان را بر تن کنند و در نیم فصل دوم به میدان بروند. درصورت شکست مذاکرات الریان به سراغ بازیکنان بزرگ دیگری می رود.