آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۴
رسانه
۵
صندلی داغ

فعالیت مفید رسانه ملی در فضای اشتراکی

محمود مقامی

 زمان به سرعت در حال گذر است و در این گذر، تکنولوژی هم هر روز پیشرفت می کند و ما هر روز شاهد پیشرفت های ارتباطی هستیم و نباید از این قافله پیشرفت عقب ماند.

طبیعی است که جوان های این روزگار، هر روز به دنبال چیزهای جدید، تازه و نو هستند و برای همین به راحتی با فناوری های تازه آشنا شده و می کوشند از این فناوری ها برای سرگرمی استفاده کنند.

رسانه ملی در ماه های اخیر سعی کرده در فضاهای اشتراکی فعالیت بیشتر و مفیدتری داشته باشد و این که محتواهای برگزیده محصولات مختلف خود را برای بازنشر در این فضا قرار می دهد موجب شده گاهی مخاطب سرگردان در این فضا هم کنجکاو شود به سمت تلویزیون بیاید و یک سریال یا برنامه را ببیند.

سریال ها و برنامه های موفق تلویزیون، آنهایی هستند که نیازهای مخاطب را مورد تحلیل قرار می دهند. حالا هر چقدر که بیشتر از نیازهای مخاطب و به ویژه نیازهای مخاطبان جوان حرف بزنیم بلاشک دامنه موفقیت محصولاتمان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

سریال هایی که حرف تازه می زنند و به روز هستند و به خواسته ها و انتظارات بها می دهند، همین حالا هم در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون تولید می شوند و در گذرگاه های مختلف خود را نشان می دهند ولی نباید یک دم توقف کرد و مدام باید حرکت و تلاش کرد و ایده های نو و جوان را به خدمت گرفت تا درصد رشد روزبه روز بیشتر شود. رادیو و تلویزیون ما هنوز ملی است و در گذر زمان بیشترین آمار مخاطبان را داشته به خصوص که همواره سعی کرده با رعایت اخلاقیات، تولید داشته باشد که این خود، یک ویژگی ممتاز است.

پس باید از این عقبه ملی و جامعی که وجود دارد سود جست و کاری کرد که راندمان این مجموعه در جلب مخاطب، هر روز بیشتر از روز قبل شود.