آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۹
ورزشی
۹

داورزنی: می خواهند هیچ جا نباشم!

معاون مستعفی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هجمه های اخیر علیه خود گفت که «می خواهند من هیچ جایی نباشم» و در این مسیر، حتی «برخی همه تلاش خود را کردند تا تایید صلاحیت ها هم صورت نگیرد».

محمدرضا داورزنی در تازه ترین صحبت های خود اظهار داشت: اینکه مطرح می کنند شخص بنده مسئول تایید صلاحیت ها بوده ام به هیچ وجه درست نیست چرا که نقشی در تایید صلاحیت های انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نداشتم. دستگاه های امنیتی کشور هستند که صلاحیت ها را تایید می کنند و این مسئله ارتباطی به بنده ندارد. اگر کسی هم اعتراضی دارد می تواند این اعتراض را به وزارت ورزش و جوانان ببرد تا اگر لازم است بررسی مجددی صورت گیرد و تایید صلاحیتی انجام شود.

وی در ارتباط با مسائل مطرح شده از سوی کمیسیون اصل 90 و اینکه عنوان می شود به دلیل نقش وی در تعیین صلاحیت ها باید مجددا این موضوع در دستور کار قرار گیرد و صلاحیت کاندیداها مجددا تایید یا رد شود، اظهار کرد: اگر خلاف قانون عمل شده باید ورود کرد و فرایند را اصلاح کنند اما براساس اساسنامه فدراسیون های ورزشی و آیین نامه انتخابات فدراسیون ها هیچ تخلفی در وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است.  معاون سابق توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه آیا مخالفان وی هدف شان عدم حضور در وزارت ورزش یا فدراسیون والیبال است، گفت: این هجمه ها علت دارد و می خواهند که من هیچ جا نباشم. سه سال است در واکنش به هر چه می گویند و هر بداخلاقی که دارند سکوت کرده ام. والیبال موفق ترین رشته ورزش کشور در تاریخ است و در این سه سال بداخلاقی های مختلفی توسط برخی افراد صورت گرفت اما باز هم واکنش بنده سکوت بود.