آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۴
ورزش
۱۷

گلایه سرمربی استقلال از میزان حمایت باشگاه از تیمش

نمی شود توقع 100 باشد، حمایت 20

آندره آ استراماچونی هر چند لحن خود را ملایم تر کرده ولی همچنان از وضعیت باشگاه استقلال گلایه دارد. بازیکنان از میزان امکانات و همینطور شرایط این باشگاه ناراضی هستند. استراماچونی هم به بازیکنان گفته حامی آنهاست تا بتوانند به حق و حقوق شان برسند. هر چند رسانه ها هم کلا علاقه ای ندارند به خواسته مالی بازیکنان بپردازند ولی نکته اینجاست که چنین مساله ای تاثیر مستقیم روی همه اخبار و اتفاقات باشگاه دارد. بعد از اعتصاب اخیر، باشگاه به بازیکنان قول داد مشکل را حل کند منتهی تا این لحظه پولی پرداخت نشده است. هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده تا پایان همین هفته مبلغی به حساب بازیکنان واریز می شود. در این باره وقتی از استراماچونی سوال می شود، می گوید: «این را مطمئن هستید یا از من می پرسید؟» او ظاهرا از این موضوع بی خبر است. سرمربی استقلال گلایه دارد و توضیح می دهد: «ما استقلال، یکی از باشگاه های برتر آسیا و با طرفداران میلیونی هستیم. توقعاتی که از ما وجود دارد باید به اندازه حمایتی که از ما می شود و امکانات ما باشد. نمی توانیم توقع صد و حمایت 20 داشته باشیم.»

اعتراض استراماچونی به مسائل مالی زیاد به مذاق فتحی خوش نیامد. سرمربی استقلال که این موضوع را شنید، حالا غیرمستقیما خطاب به فتحی حرف هایی می زند. استراماچونی می گوید: «اعتراض من به مسائل مالی و امکانات اعتراض منفی نبود، بلکه اعتراض مثبت بود. من آن حرف را زدم برای این که باشگاه بتواند پیشرفت کند و در شرایط بهتری قرار بگیرد. فراموش نکنید ما چقدر هوادار داریم و توقع از باشگاه چقدر است. من اگر استقلال را دوست نداشتم هیچوقت آن حرف را نمی زدم.»

استراماچونی که از تعطیلی لیگ برتر استفاده کرد و سری به پرسپولیس در شیراز زد، در این باره می گوید: «ایران تاریخی غنی دارد. می دانم امپراطوری پارسی یکی از بزرگ ترین امپراطوری های جهان بوده است. وقتی در این کشور زندگی می کنید، باید تاریخچه آن را بدانید و به آن احترام بگذارید.»