آرشیو دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۶۴
حوادث
۱۱

نجات یک زن و 2 کودک از میان آتش

منبع: شرق

دو کودک و یک زن که در میان شعله های آتش گرفتار شده بودند، از سوی آتش نشانان نجات داده شدند. خبر آتش سوزی در یک منزل مسکونی در بلوار ابوذر ساعت 19:53 شنبه اعلام شد و آتش نشانان سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند محل حادثه ساختمان پنج طبقه مسکونی است که هر طبقه آن یک واحد دارد و از زیرزمین به عنوان انباری واحدهای مسکونی استفاده می شد.

حجم زیادی از لوازم در زیرزمین وجود داشت و آتش از همان جا زبانه می کشید.

رضا مجریانی، معاون منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که در محل حادثه حاضر شده بود، در این باره گفت: دود و حرارت این آتش سوزی علاوه بر اینکه همه فضای ساختمان را فرا گرفته بود، به محبوس شدن چند نفر از ساکنان داخل واحدهای مسکونی منجر شده بود. او تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل و ایمن کردن آن برای خاموش کردن آتش و نجات محبوسان وارد ساختمان شدند و توانستند سه نفر از ساکنان را که یک زن 50ساله، یک دختر 14ساله و یک پسربچه پنج ساله بودند، نجات دهند.

آتش نشانان در نهایت ساعت 1:20 بامداد دیروز به عملیات خود پایان دادند و کارشناسان آتش نشانی بررسی ها را برای تشخیص علت وقوع این آتش سوزی و همچنین برآورد میزان خسارات وارده آغاز کردند.