آرشیو شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۳۳
ورزشی
۱۱

گوناگون

 بیرانوند کاندیدای مرد سال آسیا

 کنفدراسیون فوتبال آسیا به طوررسمی کاندیدای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا  را اعلام کرد که براین اساس علیرضا بیرانوند، درکنارماکینو، مدافع تیم ملی ژاپن وعفیف، مهاجم  تیم ملی قطر جزو سه کاندیدای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا هستند.     

  احمدی پارالمپیکی شد

 درادامه رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان که در امارات درحال برگزاری است، محمدرضا احمدی دررقابت های پرتاب وزنه به نشان برنز و سهمیه پارالمپیک دست یافت.     

 رونالدو11 گل می خواهد

 رونالدو با به ثمر رساندن سه گل در دیدار تیم ملی فوتبال پرتغال با لیتوانی، فاصله گل های ملی خود با علی دایی را به عدد 11 کاهش داد. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران   سالیان سال است با 109 گل، عنوان آقای گل فوتبال جهان را در اختیار دارد.    

عذرخواهی فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال با انتشار متنی به دلیل دو شکست اخیر تیم ملی برابر بحرین و عراق عذرخواهی کرد و در همین حال، برای کسانی که معتقد است از فرصت استفاده کرده و اغراض شخصی را علیه فوتبال ملی بر زبان آوردند، خط و نشان کشید. ازیاد نبریم که تاریخ فوتبال، مملو از روزهایی است که مردان حماسه ساز فوتبال ملی درسخت ترین لحظات، برگ های تازه ای از افتخار را به این کتاب قطور افزوده اند و باور داریم که تیم ملی بازمی گردد.    

برزیل در فینال جام جهانی

برزیل در دیدار نیمه نهایی جام جهانی فوتبال زیر 17 سال توانست شکست برابر فرانسه را به پیروزی تبدیل کند و راهی فینال شود.پیش ازاین دیدار، مکزیک با شکست هلند در ضربات پنالتی به فینال صعود کرده بود.    

قهرمانی ووشوکاران زنجان

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور با برتری تیم زنجان به کار خود پایان داد.405 ووشوکار در قالب 35 تیم از استان های  کشوردراین مسابقات حضور داشتند.تیم های هرمزگان و البرز دوم و سوم شدند.    

تیم کبدی قهرمان جهان شد

 دیدارفینال نخستین دوره رقابت های کبدی جوانان جهان دیروز بین تیم های ایران و کنیا در کیش برگزار شد که ملی پوشان کشورمان توانستند با نتیجه 42 بر 22 حریف را شکست دهند و قهرمان این مسابقات شوند.    

شهرخودرو  به صدر رسید

تیم شهرخودرو با برتری برابرتیم گل گهر به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و جای سپاهان را گرفت. تنها دیدارمعوقه هفته هشتم دیروزبین این دو تیم درمشهد برگزار شد که طی آن شاگردان گل محمدی با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.