آرشیو یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۳۱
اخبار کشور
۳

قرارگاه خاتم الانبیاء یک هزار طرح محرومیت زدایی در هر استان اجرا می کند

تبریز - خبرنگار کیهان: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه در هر استان بیش از یک هزار طرح محرومیت زدایی اجرا می کند و هر هفته تعدادی از این طرح ها به بهره برداری می رسد.

سردار سعید محمد، در مراسم آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه مهم مدیریت شهری تبریز افزود: این طرح ها در زمینه تامین آب آشامیدنی روستایی و ساخت پل ها، ابنیه راه ها، مدارس، خانه های بهداشت و درمانگاه هاست که با استفاده از منابع سپاه پاسداران و کمک های مردمی اجرا می شود.

سردار محمد، ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم با وجود همه فشارها و تحریم ها در همه عرصه های فنی و مهندسی و حوزه هایتک به خودکفایی رسیده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به 3 پروژه مهم مدیریت شهری تبریز گفت: امید است با اجرای این پروژه ها بتوان برای توسعه تبریز گام های اساسی برداشت.

سردار محمد، خواستار تامین به موقع منابع مالی برای سرعت دهی در بهره برداری از این طرح ها شد.

وی یادآوری کرد: این قرارگاه آماده است منابع مالی خود را از طریق تسهیلات یا تهاتر ملک با شهرداری تامین کند که در این زمینه محل زندان کنونی تبریز که قرار است جابجا شود می تواند یکی از گزینه ها باشد.

سردار محمد، افزود: تفاهم نامه اجرای 2 پروژه دیگر شامل تراموا و کنارگذر شمال غرب نیز با شهرداری تبریز به امضا رسیده است که در آینده نزدیک عملیات اجرایی آنها آغاز می شود. وی از آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه مهم مدیریت شهری در تبریز با اعتبار 18 هزار میلیارد ریال از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) خبر داد.