آرشیو یک‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۳۱
ورزشی
۹

پرداخت 40 درصد از بودجه فوتبال توسط وزارت ورزش

معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش گفت: نزدیک به 40 درصد به فوتبال پرداختی داشته ایم اما اینکه به ویلموتس می دهند یا شخص دیگر به خود فدراسیون برمی گردد و به این موضوع ورود نمی کنیم.

ژاله فرامرزیان در حاشیه همایش کمیسیون اخلاق در مورد پرداخت بودجه به فدراسیون ها بیان کرد: همه فدراسیون ها حساب های بانک مرکزی باز کردند ما نیز بین 40 تا 59 درصد بودجه پرداخت کرده ایم و امیدوارم منابع کشور بهتر از 7-8 ماه اول باشد تا بتوانیم پرداختی به فدراسیون ها را کامل انجام دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش کمکی به فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق ویلموتس داشته است یا خیر تصریح کرد: پرداخت ما به فوتبال به جهت اینکه الزامات قانونی را رعایت نمی کرد با تاخیر بود اما نزدیک 40 درصد طبق توافقی که داشتیم، واریز کردیم. حالا اینکه به ویلموتس یا کسی دیگر بدهند به برنامه و مدیریت خود فدراسیون برمی گردد و ما ورودی نمی کنیم.

فرامرزیان در مورد آخرین وضعیت پرداخت حقوق به دارندگان سهمیه المپیک تصریح کرد: هنوز پرداختی نداشتیم. در جلسه ستاد عالی بازی ها که امروز است، لیست قطعی می شود تا یک مرحله پرداختی داشته باشیم. همچنین در جلسه امروز در مورد دستورالعمل پرداختی به سهمیه های تیمی و انفرادی هم تصمیم گیری می شود.