آرشیو یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

 #شرکت های - خودروساز

باقیان از تهران: با وجود ثبت نام و پرداخت کل مبلغ اعلام شده برای تحویل فوری، هنوز خودروی خود را بعد از چهار ماه تحویل نگرفته ام. چرا؟

 #علائم - راهنمایی

 رضایی از تهران: خیابان انتهای اسبدوانی به خیابان پیروزی فاقد علائم راهنمایی است؛ افرادی که به این محله آشنا نباشند، نمی توانند مسیر خود را به درستی انتخاب کنند.

 #ترافیک- اتوبوس

 ایمن از تهران:  پلیس راهنمایی و رانندگی با باز گذاشتن خط ویژه اتوبوس های تندرو خط 3 (پایانه علم وصنعت به خاوران) در محدوده بزرگراه بسیج، ترافیک سنگینی را در این مسیر راه می اندازد. این موضوع بی احترامی به مسافرانی است که از اتوبوس استفاده می کنند و به جای دور زدن ترافیک، در ترافیک می مانند.

 #قبض - آب

سالاری مندی از مشهد: بهای آب منازل در شهر مشهد در چند ماه اخیر حدود چهار برابر افزایش پیدا کرده است، به عنوان مثال بهای قبض آب منزل بنده تا چند ماه پیش ماهی 20 هزار تومان بود، ولی اخیرا به 80 هزار تومان رسیده است. چرا؟

 #نه- دلالان

یک شهروند: از وزارت جهاد کشاورزی درخواست می شود نسبت به خرید محصولات کشاورزان و حذف دلالان، سعی کند. حمایت از کشاورزان و مصرف کنندگان انتظار ماست.

 #سریال - ایرانی

یک شهروند: پخش سریال های افسانه ای کره ای بیشتر از سریال های تولید داخل شده است. متاسفانه با وجود داشتن اسطوره های فراوان در کشور، ولی تلاشی برای ساخت سریال هایی با محوریت اسطوره های ایرانی انجام نمی شود.

 #توجه - زبان - فارسی

والی از تهران: نامگذاری برخی فروشگاه ها و برندهای تجاری با اسامی بیگانه و خارجی در حال افزایش است و امیدوارم مسوولان فکری به حال این موضوع که ناخودآگاه به زبان فارسی آسیب می رساند، کنند.

 #گرانی - تخم مرغ

مهماندوست از تهران: تخم مرغ در این روزها بسیار گران شده و اقدامی بابت تعدیل قیمت آن صورت نگرفته است.