آرشیو یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۶
حوادث
۱۹

خودکشی قربانی آزار شیطانی

دختر نوجوان که قربانی نقشه سیاه پسر همسایه شده بود، برای چندمین بار خودکشی کرد. رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار جام جم، ماجرای این جنایت سیاه به 20شهریور امسال برمی گردد، زمانی که مادر هنگامه به خانه برگشت و پسر همسایه را در حالتی نامناسب دید. پسر جوان لباس به تن نداشت و با دیدن زن جوان فرار کرد.

زن جوان هراسان خود را به داخل خانه رساند. دختر 12ساله اش با دست و پای بسته در خانه قرار داشت و قربانی نقشه شیطانی پسر همسایه شده بود.

مادر هنگامه، دست و پای دخترش را باز کرد و با پلیس تماس گرفت. چند دقیقه بعد ماموران پلیس کرمانشاه آمدند و شکایت مادر را ثبت کردند و از او خواستند دخترش را برای معاینه نزد دکتر ببرند. پزشک پس از معاینه اعلام کرد، این دختر مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

مادر هنگامه می گوید: دخترم وضعیت روحی خوبی ندارد. من سرپرستی او را به عهده دارم و با کار کردن در زمین های کشاورزی خرج زندگی ام را تامین می کنم. اطرافیان وقتی از ماجرا با خبر شدند به جای این که کمک حال ما باشند، فقط به دخترم سرکوفت زدند. من به هیچ عنوان از شکایتم کوتاه نمی آیم و پرونده را پیگیری می کنم تا به نتیجه برسد.

وضعیت روحی هنگامه پس از آزار و اذیت و سرکوفت اطرافیان، او را به سمت خودکشی برده است. چند بار اقدام به خودکشی کرد، اما نجات یافت و آخرین بار به خاطر وضعیتش به تهران منتقل شد.

مصطفی احمدیان، وکیل هنگامه درباره آخرین وضعیت روحی موکلش گفت: پدر و مادر موکلم جدا از هم زندگی می کنند و هنگامه در کنار مادر و مادربزرگش زندگی می کند. او تا به حال چندین بار با قرص خودکشی کرده است که آخرین بار برای درمان به تهران منتقل شد. براساس آخرین پیگیری های من، وضعیتش بهبود یافته است .

وی ادامه داد: از طرف موسسه مهرآفرین اقداماتی برای حمایت از این دختر و خانواده اش انجام شده تا بتواند از این بحران خارج شود.

احمدیان درباره آخرین وضعیت پرونده هم اظهار کرد: پرونده در دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه در حال رسیدگی است که نمی توان درباره جزئیات آن اطلاع رسانی کرد.