آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸، شماره ۷۲۰۶
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

موندو دپورتیوو (اسپانیا)

ورود جرارد پیکه، مدافع بارسلونا به مسائل مدیریتی تنیس و همکاری وی با اتحادیه تنیس حرفه ای جهان (ATP) که از مدتی پیش آغاز شده، از این پس رقابت های جام دیویس را هم دربر خواهد گرفت و قرار شده فرمول پیشنهادی و روش های مورد نظر پیکه بخصوص برای مراحل نهایی این پیکارها لحاظ و اجرا شود و مهم ترین مسابقه تیمی تنیس دنیا با نفوذ و سرمایه وی به سامان برسد.

دیلی میل (انگلیس)

صفحه اول این نشریه در تسخیر دو موضوع است؛ یکی مصاحبه ای با بن استوکز مرد اول کریکت انگلیس که دیلی میل معتقد است فشارهای شدید روانی و بار مسئولیت ها بر دوش او شانس توفیق وی را کم ساخته و دیگری گومز، بازیکن سیاهپوست تیم ملی فوتبال انگلیس که تبعات درگیری اخیر او با همبازی اش رحیم استرلینگ اوضاع سختی را برای وی رقم زده است.

کوریره دلو اسپورت (ایتالیا)

این روزنامه با تمجید از روبرتو مانچینی و ستودن حاصل کار او در تیم ملی ایتالیا که موجب صعود مردان آتزوری به مرحله نهایی «یورو 2020» شده وی را مردی شجاع نامیده است که می تواند از یک جمعی معمولی، تیمی موفق و هدفمند بسازد. دیگر مطلب اصلی کوریره، مشکلات آنتونیو کونته در اینتر است. اینتر جزو صدرنشینان لیگ ایتالیا است اما در لیگ قهرمانان اروپا ضعف های زیادی دارد.