آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۳۲
حوادث
۱۰

هشدار پلیس به اخلالگران: نیروی انتظامی در برخورد با ناامن کنندگان نظم و امنیت هیچ مماشاتی ندارد

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با ناامن کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت هیچ گونه مماشاتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نوریان گفت: در پی اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و اصلاح قیمت بنزین، اعتراضاتی از سوی بخشی از مردم صورت گرفت که بدیهی است با تدبیر مسئولان مربوطه ابعاد و جزئیات آن با رعایت حقوق و منافع عمومی تبیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط عناصری با هدایت معاندین خارج از کشور و منفعت طلبان داخلی اقدام به سوءاستفاده از مطالبات مردم کرده و با برهم زدن نظم و امنیت عمومی و با رفتارهای تخریب گرایانه، به اموال عمومی و خدمات شهری همچنین کسب و کار مردم آسیب رسانده و باعث ایراد خسارت های جانی و مالی و رعب و وحشت در جامعه شده اند که نتیجه ای جز خوشحالی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به همراه ندارد.

سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: در پی تماس های مکرر و مطالبات مردمی از پلیس مبنی بر بازگشت آرامش به جامعه و برخورد با ناامن کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت، نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود با این به طور قاطع برخورد خواهد کرد. پلیس انتظار دارد مردم عزیز با هوشیاری و درایت ضمن طرد عناصر فرصت طلب و خودفروخته در برقراری نظم و آرامش عمومی، پلیس خدمتگزار خود را یاری نمایند.

نوریان گفت: نیروی انتظامی ضمن احترام به حقوق عامه ملت بدون تسامح، هیچ گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت نداشته و با شناسایی سرکردگان و عوامل میدانی آنها با قاطعیت برخورد خواهد نمود.