آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۷
حوادث
۱۹

قتل پسر جوان با ضربه های مرگبار چاقو

  پسر جوان که  با انگیزه ای نامعلوم هدف ضربه های چاقودر تهران قرار گرفته بود، در بیمارستان  فوت شد. این درحالی است که پلیس درجست وجوی دوسرنشین خودروی پرایدی است که او را به بیمارستان رساندند و بعد متواری شدند.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم ،ساعت 2بامداد یکشنبه بیست وششم آبان امسال یکی از ماموران   کلانتری افسریه   با بازپرس کشیک قتل  دادسرای جنایی  تهران   تماس تلفنی گرفت وازمرگ مشکوک مردجوانی در یکی از بیمارستان های پایتخت  خبرداد. با دستور بازپرس  جنایی  تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران   برای رازگشایی از این ماجرا آغازشد .ماموران با حضور در محل بیمارستان و تحقیقات اولیه از مسوولان آنجا پی بردندکه مرد جوان ساعاتی پیش از سوی دو مرد دیگر برای درمان به بیمارستان منتقل شد. او براثر اصابت ضربه های متعدد  چاقو ازناحیه پاهایش زخمی شده  بوده که درمان موثر نبود و به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.  تحقیقات نشان  می داد این جوان با انگیزه نامعلوم به قتل رسیده   است.  

با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان که مدارک شناسایی  همراه نداشت و مجهول الهویه بود، به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران درجریان تحقیقات از مسوولان بیمارستان  متوجه شدند شب هنگام  دو مرد ، فرد زخمی را به بیمارستان منتقل کرده و مدعی شدند او را در خیابان یافته اند و برای نجاتش او را به بیمارستان آورده اند . زمانی که ماموران مستقر در بیمارستان قصد تحقیق از این دو مرد را داشتند، متوجه فرار آنها شدند.

 با توجه به فرار دو مرد ناشناس ،ماموران به بازبینی دوربین مداربسته   بیمارستان پرداختند که معلوم شد این دو نفربعدازآن که فرد زخمی را به بیمارستان آوردند ، ازآنجا خارج شده و با خودروی پرایدی که در نزدیکی محل بیمارستان  پارک بوده ، آنجا را ترک کرده اند. همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان یابند این دو مرد فراری در ماجرای  قتل جوان ناشناس  نقش داشته اند.  با به دست آمدن تصویر دو مردی که مقتول را به بیمارستان رسانده بودند ، آنها به عنوان تنها مظنون های این جنایت تحت تعقیب  ماموران اداره دهم پلیس  آگاهی  تهران قرار گرفتند.