آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

# شرکت -خودروسازی

قاسمی از آمل: قرار بود اردیبهشت 98 خودروی ثبت نامی بنده تحویل داده شود، ولی هنوز خبری از تحویل آن نیست.

# سگ- ولگرد

فراهانی از پردیس: سگ های ولگرد در شهر پردیس باعث رعب و وحشت ساکنان این شهر شده است. از شهرداری این شهر درخواست رسیدگی دارم.

# اتوبان- امام علی(ع)

شکوهی از تهران: نصب دوربین در خروجی بزرگراه محلاتی به اتوبان امام علی (ع) با این که بزرگراه امام علی(ع) جزو مناطق طرح نیست، باعث مختل شدن عبور و مرور مردم به این بزرگراه شده است.

# گروه های-جهادی

حامدآبادی از آران و بیدگل:از مسوولان ذی ربط محترم درخواست می کنیم تا از جوانانی که در گروه های جهادی و عمرانی کشور داوطلبانه شرکت می کنند قدردانی کنند تا جوانان و نوجوانان دیگر نیز تشویق به این عمل خیر شوند.

# کاشت -نهال

نصیری از کرج:  از شهرداری شهر کرج درخواست می شود تا نسبت به کاشت درخت در کوی بنی فاطمه این شهر اقدام کنند، چرا که با وجود ظرفیت فراوان برای کاشت درخت هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

# نصب-سرعت- گیر

گرامی از فیروزکوه: از شهرداری شهر فیروزکوه درخواست می شود، با توجه به نبود سرعت گیر و سرعت بالای خودروهای عبوری در این شهر، هر چه زودتر اقدام به نصب پل هوایی کنند.

# محیط - زیست

رزاقی از نور: امیدوارم قانونی با در نظر گرفتن  جرایم سنگین برای افرادی که زباله را در محیط رها می کنند و باعث آلودگی محیط زیست می شوند، ایجاد و اجرا شود تا شاهد حفظ محیط زیست کشورمان باشیم.

# کتاب-بخوانیم

خانی از یزد: مسوولان فرهنگی مردم را تشویق به مطالعه و خرید کتاب می کنند این در حالی است که قیمت کتاب ها به شدت گران بوده و هرکسی قادر به خرید آن نیست.