آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۳۳
ورزشی
۹

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جواب منتقدانش را داد: فدراسیون جایی برای مستمری گرفتن برخی افراد نیست

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جواب منتقدانش را داد و عنوان کرد که فدراسیون جایی برای مستمری گرفتن برخی افراد نیست و نباید اینگونه باشد که برخی پس از جدا شدن از فدراسیون، تبدیل به مخالف شوند.

خسرو قمری به انتقادات اخیر مطرح شده از فدراسیون دوچرخه سواری از سوی پیشکسوتان و برخی مسئولان سابق واکنش نشان داد که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

باید یکسری چارچوب ها را رعایت می کردیم و حتی از سوی سازمان بازرسی برخی موارد تکلیف شد و تصمیم به قطع همکاری با تعدادی از افراد کردیم. افرادی مثل چایچی که انتقاد دارند، در چند سالی که در فدراسیون بودند، چه کاری انجام دادند که الان برداشت کنیم.

درخصوص نامه ارسال شده از سوی پیشکسوتان به وزیر ورزش باید بگویم که با برخی از کسانی که نامشان در این نامه وجود داشت، صحبت کردم و آنها منکر امضای نامه شدند. اگر دوستان با امضا کردن بیانیه و مصاحبه می توانند دردی از دوچرخه سواری را دوا کنند، به این کار ادامه دهند. ما در شرایط اقتصادی خاصی هستیم و تمام تلاش خود را هم به کار گرفته ایم و اینگونه نیست که هیچ تلاشی نداشته باشیم.

در دوره های قبلی شرایط ایران برای کسب سهمیه المپیک در بین کشورهای آسیایی سنجیده می شد، اما برای المپیک 2020 توکیو بین 220 کشور ارزیابی می شویم که البته توانسته ایم به سهمیه المپیک هم برسیم. برای مثبت یا منفی ارزیابی کردن عملکرد یک فدراسیون باید همه جوانب را در نظر گرفت. با همه مشکلات و کمبودها توانسته ایم تقویم را اجرا کنیم و همچنان در تلاش هستیم تا شرایط بهتری را به وجود بیاوریم.

آنهایی که انتقاد می کنند، به نیمه پر لیوان هم توجه کنند. جامعه دوچرخه سواری فقط تهران نشینان نیستند. همچنین قرار نیست با دورهمی و نشستن در ویلای یک نفر، اینگونه جو سازی شود.لازم است برخی نیز نگاهی به زمان مدیریت خودشان داشته باشند که با رفتار و اعمال شان آبروی دوچرخه سواری ایران را بردند.