آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۳۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

 رونالدو: رکورد دایی را می شکنم

 رونالدو بعد از پیروزی تیم ملی  پرتغال مقابل لوکزامبورگ گفت: رکورد آقای گلی جهان را می شکنم. رونالدو تا رسیدن به رکورد آقای گلی علی دایی 10 گل فاصله دارد.رونالدو بعد از این مسابقه قول داد که رکورد آقای گلی جهان را ازآن خود کند. وی گفت: تمام رکوردها باید شکسته شود و من هم این رکورد را می شکنم.  

سلیمی داور المپیک شد

فدراسیون جهانی کاراته، جواد سلیمی رئیس کمیته داوران ایران را به عنوان داورالمپیک انتخاب کرد.سلیمی به همراه 13 داوردیگر اولین دوره المپیک کاراته را که مردادماه سال آینده درژاپن برگزار می شود، قضاوت می کند.     

تیم ملی کاراته به مادرید می رود

 تیم ملی کاراته ایران برای حضور در لیگ جهانی اسپانیا، پنجم آذر راهی مادرید می شود.لیگ جهانی اسپانیا که مرحله هفتم و پایانی این رقابت ها در سال 2019  محسوب می شود، هشتم  آذر در مادرید پایتخت اسپانیا برگزارمی شود.    

استقلالی ها پولدار شدند!

  مسئولان باشگاه استقلال که درروزهای گذشته در تلاش بودند تا بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم را پرداخت کنند، دیروز موفق به انجام این کار شدند تا درآستانه بازی با نساجی  آبی پوشان مبلغی از قرارداد خود را دریافت کنند.    

 تیم فوتسال، محک می خورد

با پیگیری های کمیته فوتسال، تورنمنت فوتسال مشهد طبق برنامه قبلی با حضورسه تیم خارجی برگزارمی شود. کمیته فوتسال جهت آماده سازی مناسب تیم ملی ایران تورنمنت چهار جانبه را از10 آذرماه به میزبانی مشهد برگزارمی کند. تیم های کویت ، اسلواکی وبلاروس دراین تورنمنت حضور دارند.    

علیزاده  برنز جهانی گرفت

روز نخست ازرقابت های جوجیتسوی قهرمانی جهان تیم اعزامی کشورمان موفق به کسب یک مدال نقره دررده جوانان شد.کیان علیزاده، نماینده وزن 50- کیلوگرم جوانان موفق به کسب مدال برنز شد ونام خود را به نام اولین مدال آورکشورمان دراین رقابت ها ثبت کرد.   

ستاره فوتبال تمدید نکرد

ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن نمی خواهد قراردادش با این تیم را تمدید کند.این درحالی است که قرارداد فعلی نیمار تا پایان 2020 اعتبار دارد.